Ir à oferta completa

CUSTOMER SUCCESS

Florianópolis - Santa Catarina

Descrição da oferta de emprego

Requisitos.
Remuneração.
R$ + Gratificação de Função (40%) Benefícios.
- Vale-alimentação.
R$ por dia trabalhado - Vale-transporte ou vale-combustível (sem desconto) Descrição das atividades.
Atendimento ao cliente, gerenciar cancelamentos e renegociações de contratos, conduzir negociações para retenção de clientes, elaboração de documentos, renegociações, parcelamentos e ajustes contratuais.
Requisitos.
- Ensino superior completo em Administração, Direito ou áreas correlatas - Conhecimento intermediário em Excel - Organização e aptidão para seguir processos estruturados Qtd.
de vagas.
1 Sobre a empresa.
Empresa renomada localizada no centro de Florianópolis.
As informações declaradas nesta vaga não é de responsabilidade do Huork, e sim de exclusiva responsabilidade do declarante.
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • Indeterminado
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Data de publicação
  • 25/03/2025
Data de expiração
  • 23/06/2025
Junior IT Customer Success Specialist (EN Language) (Remote)
Hostinger

Ability to multitask and handle multiple customer inquiries simultaneously... apply problem-solving skills and resourcefulness and show our customers what customer obsession is really about... flexible compensation models to choose from: fix and variable! loads of possibilities & tools for your personal......

Customer Success - Mercado Imobiliário
Bdr - talentos corporativos

Que perfil buscamos para o time? para participar do processo seletivo, você precisa ter: superior completo em administração, gestão de pessoas, marketing, processos gerenciais, psicologia ou áreas relacionadas; experiência com desenvolvimento de treinamento ou implantação de trilhas de aprendizagem......

Customer Success - Mercado Imobiliário
Bdr - talentos corporativos

Que perfil buscamos para o time? para participar do processo seletivo, você precisa ter: superior completo em administração, gestão de pessoas, marketing, processos gerenciais, psicologia ou áreas relacionadas; experiência com desenvolvimento de treinamento ou implantação de trilhas de aprendizagem......

Customer Success (Mercado Imobiliário)
Bdr - talentos corporativos

Requisitos do trabalho que perfil buscamos para o time? para participar do processo seletivo, você precisa ter: superior completo em administração, gestão de pessoas, marketing, processos gerenciais, psicologia ou áreas relacionadas; experiência com desenvolvimento de treinamento ou implantação de trilhas......

CUSTOMER SUPPORT REP AND SALES
https://responselink.ai/

Keep accurate records of customer interactions, transactions, comments, and complaints in our customer relationship management (crm) system... proven experience in customer service or a similar role... acknowledge and resolve customer complaints, ensuring appropriate follow-up and escalation when necessary......

CUSTOMER CARE
Oman Jobs

Excellent customer service communication*identify and contact current and potential customers*promoting services of the company through telle calling*maintaining good customer service*answering all queries and questions regarding the company's service... requirements:any graduateslocation: oman, muscatminimum......

Coordenador de Customer Service
JP&F Consultoria de RH e Gestão de Pessoas

Formação: superior completo horário: comercial benefícios: vale refeição/ alimentação flexíveis assistência médica assistência odontológica assistência médica para pets vale cultura/educação seguro de vida wellhub totalpass parceria com o sesc subsídio para curso de idiomas (inglês ou espanhol) modelo......

Jr_036877 technical support intern latam
Resmed

Studying mechanical, electric or electronic engineering or courses related to customer service processes... you will engage with a range of technical support processes, assist with customer service issues, and ensure compliance with company policies... requisitos do trabalho let’s talk about you in this......

F&B MANAGER
Oman Jobs

Php?id=6028 company industry; restaurant - multi international dishes job title: f&b; manager total years of experience: min 4 years gcc experience: 2 years years of industry related experience:4 years education: any basic qualification skills: fluent in english communication is a must, other language......

Leasing Executive - Outdoor
Oman Jobs

O provide exceptional customer service throughout the leasing process... o prepare reports and presentations to keep management informed ofprogress and performance... reporting and analysis:o track leasing activity, including lead generation, conversion rates, andclosed deals... o contribute to the development......