CUSTOMER SUCCESS
Descrição da oferta de emprego
Você é uma pessoa que ama acompanhar o crescimento de novos projetos e está buscando uma oportunidade como CS para impactar o mundo a sua volta? Nosso time está esperando por você! Somos um ecossistema pensado para trazer as melhores estratégias de marketing para empresas e você pode fazer parte disso! Entenda nossas atividades Conduzir reuniões de Briefing para acompanhar a jornada do cliente; Monitoramento de dados e métricas; Atualização da base de clientes e revisão de prazos de contratos; Acompanhar pesquisas NPS com cliente; Revisar melhorias para equipe/empresa/setor - sempre que necessário; Acompanhamento semanal do cliente; Follow ups com clientes Comunicação direta com toda base de clientes; Reunião com cliente para alinhamento, apresentação de resultados; Repassar feedback de clientes para equipe Requisitos.
Experiência em atendimento ao cliente Boa comunicação oral e escrita Experiência prévia com análise de pesquisas de satisfação
Detalhes da oferta
- Indeterminado
- 19/09/2024
- 18/12/2024
Ability to multitask and handle multiple customer inquiries simultaneously... focus on the customers’ success by offering additional services, tools, and products... be a true ambassador, and show our customers what customer obsession is really about... our team of 900 professionals is behind the success......
Ability to multitask and handle multiple customer inquiries simultaneously... apply problem-solving skills and resourcefulness and show our customers what customer obsession is really about... flexible compensation models to choose from: fix and variable! loads of possibilities & tools for your personal......
Que perfil buscamos para o time? para participar do processo seletivo, você precisa ter: superior completo em administração, gestão de pessoas, marketing, processos gerenciais, psicologia ou áreas relacionadas; experiência com desenvolvimento de treinamento ou implantação de trilhas de aprendizagem......
Que perfil buscamos para o time? para participar do processo seletivo, você precisa ter: superior completo em administração, gestão de pessoas, marketing, processos gerenciais, psicologia ou áreas relacionadas; experiência com desenvolvimento de treinamento ou implantação de trilhas de aprendizagem......
Responsible for contributing to a strong collaborative team and building customer working relationships while providing excellent customer service... the role also has responsibility for customer protection around personally identifiable information and risk mitigation including account take over and......
Excellent customer service communication*identify and contact current and potential customers*promoting services of the company through telle calling*maintaining good customer service*answering all queries and questions regarding the company's service... requirements:any graduateslocation: oman, muscatminimum......
Php?id=6028 company industry; restaurant - multi international dishes job title: f&b; manager total years of experience: min 4 years gcc experience: 2 years years of industry related experience:4 years education: any basic qualification skills: fluent in english communication is a must, other language......
Plan and control customer and sales cycles... as we embark on an exciting phase of expansion, we are thrilled to announce several career opportunities within our dynamic team... based in sao paulo, brazil! we are a medical device company specializing in the manufacturing of top-quality medical products......
O provide exceptional customer service throughout the leasing process... o conduct market research to understand industry trends and competitorofferings... whatsapp: +96893556809... o contribute to the development and implementation of effective marketingand leasing strategies......