Ir à oferta completa

CUSTOMER CARE

São Paulo - São Paulo

Descrição da oferta de emprego

RESPONSABILIDADES E ATRIBUIÇÕES

- Recepcionar e chegada de novos clientes;
- Realizar contato frequente com clientes internos e externos para captar informações pertinentes do cliente para cadastro e operacionalização e atendimento das expectativas dos clientes.
- Acompanhar a execução das etapas de cadastro e garantir a guarda e organização dos documentos e etapas como contrato, pesquisa financeira, ficha cadastral demais os documentos e informações.
- Ser ponto focal e suporte a área comercial;
- Ser responsável pelas comunicações internas de atualizações e novas negociações.
- Desenvolver relatórios de controles e identificar e analisar desvios e propor melhorias a Gerência.
- Reports aos clientes internos e externos;
- Controle, inputs e validação de dados através de sharepoint.

REQUISITOS E QUALIFICAÇÕES

- Desejável ter atuado em Consultoria de Recursos humanos - Mandatório
- Perfil Comercial com experiência em Operações de RH (Técnico em RH R&S, Adm de Pessoal)
- Relacionamento interpessoal;
- Perfil analítico;
- Conhecimento Técnico;
- Formação superior completa;
- Experiência em volumetria;
- Excel intermediário.
- Senso de Urgência.
Inglês avançado - diferencialLocal de trabalho: São Paulo, SPRegime de contratação de tipo: Efetivo – CLTJornada: Período IntegralÁrea e especialização profissional: Administração - Administração GeralNível hierárquico: AnalistaVALORIZADOTempo de experiência: Entre 3 e 5 anos
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • Confidencial
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Tipo de Contrato
  • Indeterminado
Data de publicação
  • 12/09/2024
Data de expiração
  • 11/12/2024
CUSTOMER CARE
Oman Jobs

Excellent customer service communication*identify and contact current and potential customers*promoting services of the company through telle calling*maintaining good customer service*answering all queries and questions regarding the company's service... requirements:any graduateslocation: oman, muscatminimum......

Customer Success Specialist (PT language) (Remote)
Hostinger

Ability to multitask and handle multiple customer inquiries simultaneously... be a true ambassador, and show our customers what customer obsession is really about... experience in the customer service field is a plus! outros dados de posição what we offer: permanent remote opportunity! a competitive......

Bilingual Customer Service Associate
Bilingual

Responsible for contributing to a strong collaborative team and building customer working relationships while providing excellent customer service... the role also has responsibility for customer protection around personally identifiable information and risk mitigation including account take over and......

Junior IT Customer Success Specialist (EN Language) (Remote)
Hostinger

Ability to multitask and handle multiple customer inquiries simultaneously... apply problem-solving skills and resourcefulness and show our customers what customer obsession is really about... experience in the customer service field is a plus! outros dados de posição permanent remote opportunity!......

Customer Success - Mercado Imobiliário
Bdr - talentos corporativos

Que perfil buscamos para o time? para participar do processo seletivo, você precisa ter: superior completo em administração, gestão de pessoas, marketing, processos gerenciais, psicologia ou áreas relacionadas; experiência com desenvolvimento de treinamento ou implantação de trilhas de aprendizagem......

Customer Success - Mercado Imobiliário
Bdr - talentos corporativos

Que perfil buscamos para o time? para participar do processo seletivo, você precisa ter: superior completo em administração, gestão de pessoas, marketing, processos gerenciais, psicologia ou áreas relacionadas; experiência com desenvolvimento de treinamento ou implantação de trilhas de aprendizagem......

F&B MANAGER
Oman Jobs

Php?id=6028 company industry; restaurant - multi international dishes job title: f&b; manager total years of experience: min 4 years gcc experience: 2 years years of industry related experience:4 years education: any basic qualification skills: fluent in english communication is a must, other language......

REGISTERED NURSE
Reachjobs

To join us as a nurse, you’ll also need:• 6-months of paid patient-facing uk nursing experience from within the past 3 years• nmc registration• the right to work in the uk helping britain get the care service it deserves at reachjobs, we see ourselves as the sector’s learning partner for life......

Vendedor Interno
Natural Home Care

Organização é um diferencial... outros dados de posição oferecemos salário base negociavel por nível de conhecimento, além de vale alimentação, auxilio mobilidade, gympass, conexa saude e psicologia viva... controle e desenvoltura com tecnologias como crm, office e sistemas de gestão é essencial......

Sales Head
NINJOUR HEALTH INTERNATIONAL LIMITED

Plan and control customer and sales cycles... as we embark on an exciting phase of expansion, we are thrilled to announce several career opportunities within our dynamic team... based in sao paulo, brazil! we are a medical device company specializing in the manufacturing of top-quality medical products......