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COORDENADOR(A) CUSTOMER EXPERIENCE

São Paulo - São Paulo

Descrição da oferta de emprego

Responsabilidades:

Gestão Multicanal: Responsável pela gestão do atendimento ao cliente em diversos canais, como Telefone, WhatsApp, e-mail, Reclame Aqui, e NPS. Monitoramento contínuo de KPIs relevantes, incluindo reputação no Reclame Aqui, Nível de Serviço, TME (Tempo Médio de Espera), TMA (Taxa Mínima de Atratividade), TMR (Tempo Médio de Resposta), FCR (Resolução no Primeiro Contato) e Retenção de Clientes;

Implementação de Soluções Inovadoras: Liderar a implantação de novos brokers de call center e soluções tecnológicas que aumentem a produtividade e melhorem a jornada de atendimento ao cliente;

Melhoria de Processos Internos: Desenvolver e implementar processos e governanças entre áreas internas, promovendo a evolução contínua do atendimento ao cliente;

Coordenação de Operações de Atendimento: Coordenar as operações de atendimento ao cliente (call center) voltadas para lojas físicas, garantindo eficiência e qualidade nos serviços prestados;

Validação de Scripts e Treinamentos: Validar scripts e materiais de treinamento para a equipe de call center, assegurando que o atendimento oferecido seja de excelência;

Relatórios e Análises: Extrair dados e construir relatórios executivos detalhados com insights valiosos para a tomada de decisões estratégicas;

Colaboração Interdepartamental: Manter relacionamento próximo com áreas internas como jurídico, operação, manutenção, RH e GRPP, oferecendo insights valiosos para a melhoria de processos e resolução de reclamações.


Requisitos:

Superior completo em Administração, Marketing ou áreas correlatas;

Sólida experiência em Customer Experience, preferencialmente em empresas de varejo ou atacado;

Conhecimento de sistemas integrados (CRM, Reclame Aqui);

Perfil analítico, com habilidade em identificar oportunidades de melhoria a partir de relatórios operacionais;

Experiência no atendimento de clientes Key Accounts (Varejo/Atacado);

Conhecimento avançado em Pacote Office (Word, Excel, PowerPoint).Local de trabalho: São Paulo, SPRegime de contratação de tipo: Efetivo – CLTJornada: Parcial manhãsÁrea e especialização profissional: Marketing - Inteligência de Mercado / EstratégiaNível hierárquico: Coordenador
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Detalhes da oferta

Empresa
  • Dia Brasil
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Tipo de Contrato
  • Indeterminado
Data de publicação
  • 04/10/2024
Data de expiração
  • 02/01/2025
Bilingual Customer Service Associate
Bilingual

Responsible for contributing to a strong collaborative team and building customer working relationships while providing excellent customer service... full job description the opportunity are you passionate about working with customers, building relationships, and being part of a growing business? then......

Customer Success Specialist (PT language) (Remote)
Hostinger

Ability to multitask and handle multiple customer inquiries simultaneously... experience in the customer service field is a plus! outros dados de posição what we offer: permanent remote opportunity! a competitive monthly compensation for services in usd... be a true ambassador, and show our customers......

Junior IT Customer Success Specialist (EN Language) (Remote)
Hostinger

Ability to multitask and handle multiple customer inquiries simultaneously... experience in the customer service field is a plus! outros dados de posição permanent remote opportunity! a competitive monthly compensation for services in usd (for non-indonesian candidates)... s mode is not supported)......

CUSTOMER CARE
Oman Jobs

Excellent customer service communication*identify and contact current and potential customers*promoting services of the company through telle calling*maintaining good customer service*answering all queries and questions regarding the company's service... requirements:any graduateslocation: oman, muscatminimum......

Customer Success - Mercado Imobiliário
Bdr - talentos corporativos

Que perfil buscamos para o time? para participar do processo seletivo, você precisa ter: superior completo em administração, gestão de pessoas, marketing, processos gerenciais, psicologia ou áreas relacionadas; experiência com desenvolvimento de treinamento ou implantação de trilhas de aprendizagem......

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Dotnet Developer
JP&F Consultoria de RH e Gestão de Pessoas

Experience in: • solid c#... net frameworks • experience with... must have experience using sql... net development experience up to the latest... descrição: must haves: must have experience using asp... • strong tsql skills and experience in constructing complex queries, stored procedures, and performance......

Backend Software Engineer – Java
JP&F Consultoria de RH e Gestão de Pessoas

Experience integrating with multiple processors (i... descrição: experience working with java and 3+ years experience working in payments related technology... experience integrating and troubleshooting hardware terminals including following emv and msr specifications... first data, worldpay, tsys) experience......

F&B MANAGER
Oman Jobs

Our reputed client trusts years of experience and team expertise in hiring the right calibers in the right place... php?id=6028 company industry; restaurant - multi international dishes job title: f&b; manager total years of experience: min 4 years gcc experience: 2 years years of industry related experience:4......

SAP Analytics Cloud
JP&F Consultoria

Descrição: • design, build, test applications on the sap bpc platform or the sac planning platform, following the requirements defined by industry and line of business experts, using an agile methodology; • promote the applications built, interacting with marketing, sales and professional services organizations......