Ir à oferta completa

SCM CUSTOMER EXPERIENCE ANALYST

Divino de São Lourenço - Espírito Santo

Descrição da oferta de emprego

Temos uma visão além do oceano.
integrando a logística de contêineres, conectando e simplificando a cadeia de suprimentos dos nossos clientes.
Contamos com a nossa gente para que isso aconteça! Nossa oportunidade Estamos buscando nosso novo(a) SCM Customer Experience Analyst, para integrar nosso time de SCM e 4PL buscando sempre as melhores soluções para os nossos clientes, em um time engajado e unido, onde aprendemos uns com os outros dia após dia.
Principais responsabilidades.
Execução da entrega de operações diárias e manutenção; Planejar o modal de transporte com os escritórios internacionais (aéreo, marítimo, rodoviário), realizando a verificação ou auditoria da documentação necessária; Revisar relatórios de volume esperados e materializado para ajuste da programação de transportes semanais (nacional ou internacional); Executar pedidos de reservas (bookings) com os parceiros logísticos; Coloborar e levantar oportunidades de melhoria contínua dos processos; Trabalhar em conjunto com o time responsável pelo cliente (Account Manager) para estabelecer e reforçar o relacionamento com o cliente; Quem estamos procurando.
Se você tem os requisitos abaixo, essa é sua chance de entrar para esse time de alto desempenho e fazer parte desse grande momento na nossa organização! Formação em Administração, Logística, Comércio Exterior e cursos correlatos; Experiência com Atendimento ao cliente no setor logístico internacional e nacional; Conhecimento operacional de Exportação & Importação; Experiência em logística ou operações de agente de carga (FFW); Proficiente no uso do pacote Microsoft, especialmente Excel; Análises e criação de KPIs; Soft Skills.
Pensamento aberto para o futuro, positivo / Atitude de “posso fazer, contribuir”, consegue trabalhar sob pressão de prazos, aberto a sugestões e com vontade de compartilhar conhecimentos; Português Fluente; Inglês a partir do Intermediário.
Na Maersk nós valorizamos a diversidade dos nossos talentos e sempre nos esforçaremos para recrutar a melhor pessoa para o trabalho.
Valorizamos a diversidade em todos os suas formas, incluindo – mas não se limitando a – gênero, idade, nacionalidade, raça, orientação sexual, deficiência ou crenças religiosas.
Estamos orgulhosos de nossa diversidade e em vê-la como uma verdadeira fonte de força para a construção de equipes de alto desempenho.
Estamos aguardando ansiosamente sua candidatura! Maersk is committed to a diverse and inclusive workplace, and we embrace different styles of thinking.
Maersk is an equal opportunities employer and welcomes applicants without regard to race, colour, gender, sex, age, religion, creed, national origin, ancestry, citizenship, marital status, sexual orientation, physical or mental disability, pregnancy, gender identity or any other characteristic protected by applicable law.
We are happy to support your need for any adjustments during the application and hiring process.
If you need special assistance or an accommodation to use our website, apply for a position, or to perform a job, please contact us by emailing .
A.
.
Moller - Maersk is an integrated container logistics company working to connect and simplify its customer's supply chains.
As the global leader in shipping services, the company operates in 130 countries and employs roughly people.
With simple end-to-end offering of products and digital services, seamless customer engagement and a superior end-to-end delivery network, Maersk enables its customers to trade and grow by transporting goods anywhere - all over the world.
For more information click here.
All the way.
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • Maersk Logistics & Services Brasil Ltda.
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Tipo de Contrato
  • Indeterminado
Data de publicação
  • 20/08/2024
Data de expiração
  • 18/11/2024
Bilingual Customer Service Associate
Bilingual

Responsible for contributing to a strong collaborative team and building customer working relationships while providing excellent customer service... full job description the opportunity are you passionate about working with customers, building relationships, and being part of a growing business? then......

Customer Success Specialist (PT language) (Remote)
Hostinger

Ability to multitask and handle multiple customer inquiries simultaneously... experience in the customer service field is a plus! outros dados de posição what we offer: permanent remote opportunity! a competitive monthly compensation for services in usd... be a true ambassador, and show our customers......

Junior IT Customer Success Specialist (EN Language) (Remote)
Hostinger

Ability to multitask and handle multiple customer inquiries simultaneously... experience in the customer service field is a plus! outros dados de posição permanent remote opportunity! a competitive monthly compensation for services in usd (for non-indonesian candidates)... additional service fee: available......

CUSTOMER CARE
Oman Jobs

Excellent customer service communication*identify and contact current and potential customers*promoting services of the company through telle calling*maintaining good customer service*answering all queries and questions regarding the company's service... requirements:any graduateslocation: oman, muscatminimum......

Functional Analyst
JP&F Consultoria de RH e Gestão de Pessoas

Descrição: 7+ years’ experience as project techno-functional lead within a similar technical environment financial services industry experience financial system (accounting and/or financial reporting), credit risk or data warehouse itil project management... ) experience in multicultural environment......

SAP BO – Reporting and Data Analyst
Equacao IT

We are looking for a sap bo – reporting and data analyst with the following requirements: requisitos do trabalho • extraction and analysis of data from various sources;• participation in the data delivery process with the entire delivery environment;• import (incl... maintenance) of raw data from various......

Customer Success - Mercado Imobiliário
Bdr - talentos corporativos

Que perfil buscamos para o time? para participar do processo seletivo, você precisa ter: superior completo em administração, gestão de pessoas, marketing, processos gerenciais, psicologia ou áreas relacionadas; experiência com desenvolvimento de treinamento ou implantação de trilhas de aprendizagem......

Customer Success - Mercado Imobiliário
Bdr - talentos corporativos

Que perfil buscamos para o time? para participar do processo seletivo, você precisa ter: superior completo em administração, gestão de pessoas, marketing, processos gerenciais, psicologia ou áreas relacionadas; experiência com desenvolvimento de treinamento ou implantação de trilhas de aprendizagem......

Dotnet Developer
JP&F Consultoria de RH e Gestão de Pessoas

Net frameworks • experience with... must have experience using sql... experience in: • solid c#... net development experience up to the latest... descrição: must haves: must have experience using asp... • strong tsql skills and experience in constructing complex queries, stored procedures, and performance......

Backend Software Engineer – Java
JP&F Consultoria de RH e Gestão de Pessoas

Experience integrating with multiple processors (i... descrição: experience working with java and 3+ years experience working in payments related technology... experience integrating and troubleshooting hardware terminals including following emv and msr specifications... first data, worldpay, tsys) experience......