Ir à oferta completa

RELATIONSHIP MANAGER WEALTH MANAGEMENT

São Paulo - São Paulo

Descrição da oferta de emprego

Relationship Manager Wealth Management - Agimos com integridade, responsabilidade, simplicidade, inconformismo e dedicação. Meritocracia está no centro do nosso dia a dia. Temos um escritório open space e uma estrutura horizontal onde você vai conversar com os melhores profissionais de mercado e ter desafios reais e diários. Sobre a área:Referência no mercado Latino Americano, a área de Wealth Management do BTG Pactual conta com uma das mais competentes e premiadas equipe em serviços de gestão patrimonial. Avaliamos detalhadamente as demandas e necessidades individuais de cada cliente e elaboramos soluções financeiras especificas, sempre alinhadas com as regras e parâmetros regulatórios de cada país. A área de Wealth Management tem como principal responsabilidade originar e administrar o relacionamento com clientes de alto patrimônio renda (UHNW), oferecendo a eles conhecimento estratégico na alocação dos seus recursos e proteção do seu capital. Além disso, busca sempre desenvolver e manter relacionamentos de longo prazo, oferecendo desta forma o melhor aconselhamento nos diferentes momentos de vida do cliente. No seu dia a dia:Desenvolver e manter o relacionamento com os clientes através da busca das melhores soluções financeiras; Oferecer um serviço de qualidade e de forma personalizada; Garantir as normas regulatórias e de Compliance no exercício da atividade; Estar constantemente atualizado sobre cenário macro global, bem como oportunidades de mercado e produto; Trabalhar em parceria com outra áreas na busca de melhores soluções para os clientes. Esperamos de você:Formação completa, preferencialmente em Administração, Engenharia e Economia; Sólida experiência atuando em áreas de Wealth Management, Private Banking (UHNM) e/ou Family Offices; Desejável conhecimento em Investment Banking e Corporate; Conhecimento em mercado local e internacional; Excelente comunicação verbal e escrita e habilidade em trabalhar em equipe, além de alta capacidade de influência e relacionamento; CFP (mandatório); Inglês fluente. Benefícios:Salário CLT. PLR Própria. PLR Bancária. Vale Alimentação e Vale Refeição. Seguro Saúde e Odontológico. Auxílio Creche. Vale Transporte. Gympass. Planos por adesão como Previdência Privada e Seguro de Vida. Programa de Apoio Pessoal. O BTG Pactual respeita a pluralidade de identidades e trabalha para promover uma cultura inclusiva. Não fazemos distinção de raça, cor, religião, identidade de gênero, orientação sexual, nacionalidade, deficiência ou idade em nenhuma etapa do processo seletivo, reforçando nosso compromisso com a diversidade. #J-18808-Ljbffr
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • Caderno Nacional
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Data de publicação
  • 23/12/2024
Data de expiração
  • 23/03/2025
Product Manager - (Electronic commerce)
Jp&f consultoria

Excellent project management skills with a track record of successfully delivering projects on time griving results and directing project implementations operations, sales... benefícios: convenio médio, convenio odontológico, vale refeição, estacionamento, seguro de vida e outros......

F&B MANAGER
Oman Jobs

Php?id=6028 company industry; restaurant - multi international dishes job title: f&b; manager total years of experience: min 4 years gcc experience: 2 years years of industry related experience:4 years education: any basic qualification skills: fluent in english communication is a must, other language......

administrative and technical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food and beverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager, assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator, beverage server, beverage shift......

Vacancy At The Royal Garden Hotel
The Royal Garden Hotel

Available positions bakers/bartenders/chefs/chef de partie/sous chef/chef d cuisine/cooks/, restaurant and food service manager, conference banqueting operations manager, food beverage team manager, account manager, bartender, assistant manager of front office, receptionist, guest relation assistant......

Opening At The Dilly Hotel
The Dilly Hotel London

Available positions bakers,bartenders,chefs (chef de partie/sous chef/chef d cuisine/cooks),restaurant and food service manager, conference banqueting operations manager, food beverage team manager, account manager, bartender, assistant manager of front office, receptionist, guest relation assistant......

Leasing Executive - Outdoor
Oman Jobs

O prepare reports and presentations to keep management informed ofprogress and performance... relationship building and client management:o build and maintain strong relationships with potential and existing tenants... o negotiate lease terms and pricing to achieve optimal occupancy andrevenue......

LEGAL ADVISOR
Oman Jobs

•advise senior management on legal matters affecting business decisions and strategic initiatives... •conduct legal research to stay updated on relevant laws, regulations, and industry standards affecting real estate operations... •collaborate with external legal counsel as needed to represent the company's......

Cluster Head Chef
Oman Jobs

Php?id=6031 company industry: restaurant - multi international dishes job title: cluster head chef total years of experience: min 7 to 8 years gcc experience: min 2 years years of industry related experience: min 7 to 8 years education: bachelors in hotel management skills: fluent in english communication......

Search Engine Evaluator
Oneforma

Don’t worry, our project manager will be available every step of the way... important information: join our paid program* to enter the milky way project! this program is divided in kpis to be completed every week, from study sessions to 1-2-1 with a dedicated project manager... oneforma is an enterprise-grade......

CUSTOMER SUPPORT REP AND SALES
https://responselink.ai/

Keep accurate records of customer interactions, transactions, comments, and complaints in our customer relationship management (crm) system... participate in training sessions and team meetings to enhance your skills and stay informed about company updates... familiarity with crm systems and practices......