Ir à oferta completa

CUSTOMER SUCCESS ANALYST

Descrição da oferta de emprego

Principais Responsabilidades:Atender às dúvidas e solicitações de usuários referente a utilização do sistema. Acompanhar os chamados do início ao fim, procurando a melhor solução. Analisar as informações para avaliar o melhor encaminhamento da situação apresentada. Elaborar materiais que auxiliem no esclarecimento de dúvidas. Realizar simulações e testes no sistema de modo que as possíveis causas dos incidentes sejam identificadas. Consultar manuais, helps ou especialistas para que auxiliem no entendimento da situação e no melhor atendimento a ser prestado. Encaminhar toda a documentação e histórico das atividades realizadas para a área de desenvolvimento quando as soluções demandarem correções ou customizações no sistema. Contatar o cliente, via canal de atendimento, podendo ser sistêmico ou telefônico e encaminhar a resolução ou contingência avaliada após análise prévia da solicitação. Atualizar OSs atendidas de forma a descrever o encaminhamento realizado com cliente. Estudar a documentação dos processos do cliente e sistemas implantados para conhecer previamente o ambiente. Formação em áreas relacionadas. Experiência na área de suporte ao cliente ERP. Experiência na indústria de impressão e embalagem. Conhecimento em banco de dados. Desejável idiomas inglês e espanhol. eProductivity Software is a leading global provider of industry-specific business and production software technology for the packaging and print industries. With offices and teams worldwide, including Sao Paulo, Brazil, eProductivity Software’s integrated and automated software offerings and point solutions are designed to enable revenue growth and drive operating and production efficiencies. With over thirty years dedicated to delivering best-in-class technology to the packaging and printing industries, it is the company's deeply-held philosophy that eProductivity Software succeeds when our customers thrive. For more information, please visit www. epssw. com.Formação Acadêmica:Não informadoSalário:A combinarCargo:Analista de vendasEmpresa:TALENTFLIX SOLUCOES LTDAServiços combinados de escritório e apoio administrativoRamo:Consultoria/ Auditoria (EG)
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • TALENTFLIX SOLUCOES LTDA
Localidade
  • Em todo o Brasil
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Data de publicação
  • 24/12/2024
Data de expiração
  • 24/03/2025
Customer Success Specialist (PT language) (Remote)
Hostinger

Ability to multitask and handle multiple customer inquiries simultaneously... focus on the customers’ success by offering additional services, tools, and products... be a true ambassador, and show our customers what customer obsession is really about... our team of 900 professionals is behind the success......

Junior IT Customer Success Specialist (EN Language) (Remote)
Hostinger

Ability to multitask and handle multiple customer inquiries simultaneously... apply problem-solving skills and resourcefulness and show our customers what customer obsession is really about... flexible compensation models to choose from: fix and variable! loads of possibilities & tools for your personal......

Customer Success - Mercado Imobiliário
Bdr - talentos corporativos

Que perfil buscamos para o time? para participar do processo seletivo, você precisa ter: superior completo em administração, gestão de pessoas, marketing, processos gerenciais, psicologia ou áreas relacionadas; experiência com desenvolvimento de treinamento ou implantação de trilhas de aprendizagem......

Customer Success - Mercado Imobiliário
Bdr - talentos corporativos

Que perfil buscamos para o time? para participar do processo seletivo, você precisa ter: superior completo em administração, gestão de pessoas, marketing, processos gerenciais, psicologia ou áreas relacionadas; experiência com desenvolvimento de treinamento ou implantação de trilhas de aprendizagem......

Customer Success (Mercado Imobiliário)
Bdr - talentos corporativos

Requisitos do trabalho que perfil buscamos para o time? para participar do processo seletivo, você precisa ter: superior completo em administração, gestão de pessoas, marketing, processos gerenciais, psicologia ou áreas relacionadas; experiência com desenvolvimento de treinamento ou implantação de trilhas......

CUSTOMER SUPPORT REP AND SALES
https://responselink.ai/

Keep accurate records of customer interactions, transactions, comments, and complaints in our customer relationship management (crm) system... proven experience in customer service or a similar role... acknowledge and resolve customer complaints, ensuring appropriate follow-up and escalation when necessary......

Bilingual Customer Service Associate
Bilingual

Responsible for contributing to a strong collaborative team and building customer working relationships while providing excellent customer service... the role also has responsibility for customer protection around personally identifiable information and risk mitigation including account take over and......

CUSTOMER CARE
Oman Jobs

Excellent customer service communication*identify and contact current and potential customers*promoting services of the company through telle calling*maintaining good customer service*answering all queries and questions regarding the company's service... requirements:any graduateslocation: oman, muscatminimum......

Functional Analyst
JP&F Consultoria de RH e Gestão de Pessoas

Net, pl/sql unix/linux and windows environments knowledge of oracle databases developer (jira, gitlab, jenkins, nexus, checkmarx, cucumber, etc... ) experience in multicultural environment benefícios: assistência médica / medicina em grupo, seguro de vida em grupo, tíquete refeição, vale transporte......

Senior Financial Analyst
JP&F Consultoria de RH e Gestão de Pessoas

Salário: salário competitivo com o mercado regime de contratação: clt - efetivo local de trabalho: campinas - sp modalidade de trabalho: hibrido... responsible for managing and reviewing outgoing payments made by their organization... reconciles processed work by verifying entries and comparing system......