ADMINISTRATIVO/A CUSTOMER SERVICE (H/M)
Descrição da oferta de emprego
Es sencillo, cuidamos de ti y nos preocupamos por potenciar tu carrera profesional.
Actualmente, desde la delegación de Alcobendas nos encontramos en busca de un Administrativo/a en Customer Service para una empresa de consultoría ubicada en Pozuelo de Alarcón, Madrid.
Te contamos los principales requerimientos y otras habilidades de la posición.
Experiencia en gestión de eventos.
Nivel de inglés avanzado.
Persona con ganas de aprender, buenas habilidades de comunicación y gestión de conflictos.
Las tareas a realizar.
Gestión de experiencias y reuniones en oficinas.
Coordinación con otros departamentos.
Contacto con proveedores.
Y por nuestra parte, ¿qué podemos ofrecerte? Contrato de interinidad con posibilidad de pasar a plantilla.
Jornada completa de Lunes a Viernes en modalidad presencial.
Salario abierto según valía del candidato.
Y bien, ¿estás preparad@? Una oportunidad laboral de calidad y un trato personalizado y cercano te están esperando.
¡Inscríbete a la oferta y únete al equipo Gi Group! Te estamos esperando porque #NuestroCompromisoEresTú.
En cumplimiento de la Ley Orgánica , de 5 de diciembre, de Protección de Datos Personales y garantía de los derechos digitales, le informamos de que sus datos personales forman parte de un fichero propiedad de Gi Group Spain ETT S.
.
.
y son tratados con la única finalidad de mantener la relación adquirida con usted.
Puede ejercitar sus derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición dirigiéndose por escrito a Paseo de la Castellana, 89, 5º Planta, , Madrid.
Detalhes da oferta
- Gi Group SpA
- Em todo o Brasil
- Indeterminado - Indeterminado
- 17/12/2024
- 17/03/2025
Responsible for contributing to a strong collaborative team and building customer working relationships while providing excellent customer service... all clients are canada based and service is provided over the phone and by email... this role is primarily accountable for handling, resolving, and communicating......
Proven experience in customer service or a similar role... com/a/responselink-customer-support-rep responselink seeks a dedicated and professional customer service representative to join our team... keep accurate records of customer interactions, transactions, comments, and complaints in our customer......
Ability to multitask and handle multiple customer inquiries simultaneously... experience in the customer service field is a plus! outros dados de posição what we offer: permanent remote opportunity! a competitive monthly compensation for services in usd... be a true ambassador, and show our customers......
Ability to multitask and handle multiple customer inquiries simultaneously... experience in the customer service field is a plus! outros dados de posição permanent remote opportunity! a competitive monthly compensation for services in usd (for non-indonesian candidates)... additional service fee: available......
Excellent customer service communication*identify and contact current and potential customers*promoting services of the company through telle calling*maintaining good customer service*answering all queries and questions regarding the company's service... requirements:any graduateslocation: oman, muscatminimum......
Job description complete end to end technical support and service know how that includes receipt of purchase order to delivery, installation, clearance of client outstanding... preventive maintenance and corrective maintenance as per schedule... you will be responsible for technical and commercial aspects......
Que perfil buscamos para o time? para participar do processo seletivo, você precisa ter: superior completo em administração, gestão de pessoas, marketing, processos gerenciais, psicologia ou áreas relacionadas; experiência com desenvolvimento de treinamento ou implantação de trilhas de aprendizagem......
Que perfil buscamos para o time? para participar do processo seletivo, você precisa ter: superior completo em administração, gestão de pessoas, marketing, processos gerenciais, psicologia ou áreas relacionadas; experiência com desenvolvimento de treinamento ou implantação de trilhas de aprendizagem......
Requisitos do trabalho que perfil buscamos para o time? para participar do processo seletivo, você precisa ter: superior completo em administração, gestão de pessoas, marketing, processos gerenciais, psicologia ou áreas relacionadas; experiência com desenvolvimento de treinamento ou implantação de trilhas......
Studying mechanical, electric or electronic engineering or courses related to customer service processes... you will engage with a range of technical support processes, assist with customer service issues, and ensure compliance with company policies... if you're passionate about learning and growing......