Ir à oferta completa

TECHNICAL AND OPERATIONAL MANAGER

Rio de Janeiro - Rio de Janeiro

Descrição da oferta de emprego

A EmpresaIndústria naval, na região do Rio de Janeiro-RJ.
escrição da vagaFornecer gestão e liderança do dia a dia para todo o pessoal técnico e operacional do Brasil;Ser um modelo e sempre se esforçar para melhorar cada vez mais o desempenho de segurança, estabelecendo a segurança como a principal prioridade nas operações regionais para executar ações preventivas visando zero incidentes;Facilitar e controlar relatórios proativos, participar de atividades de segurança a bordo e auxiliar no acompanhamento de investigações de incidentes;Manter o programa de qualidade, Sistema de Gestão Harmonizado e garantir o uso dos mesmos pelas embarcações de acordo com as diretrizes da empresa;Manter o programa PMS e garantir o uso do mesmo pelas embarcações de acordo com as diretrizes da empresa, incluindo acompanhamento sistemático de tarefas de trabalho pendentes e lista de defeitos;Controle de compras de itens técnicos e operacionais conforme diretrizes da empresa e através do módulo de compras;Supervisão e gerenciamento de todas as funções do departamento técnico, incluindo preparação e execução de docas secas planejadas e não planejadas, reparos e implementações;Responsável pela seleção, recrutamento, treinamento e indução de pessoal marítimo;Responsável geral pelas operações de serviços e fornecer orientação ao pessoal marítimo sobre o mesmo;Monitorização das despesas operacionais para garantir o alinhamento com os orçamentos;Participar de reuniões com clientes e partes interessadas marítimas conforme necessário;Identificar, reduzir e monitorar os riscos que podem ameaçar a segurança e a sustentabilidade da tripulação e das operações;Organizar apoio logístico para mudanças de tripulação conforme necessário;Fornecer relatórios oportunos conforme necessário, descrevendo os principais desenvolvimentos operacionais, de segurança e técnicos;Garantir a conformidade com os requisitos regulamentares (locais, nacionais, do estado de bandeira), para embarcações existentes e novas;Executar outras tarefas ad hoc conforme necessário.
erfil desejadoBacharelado em Administração, preferencialmente Engenharia Naval ou Marinha Mercante;Experiência marítima (de preferência em reboque ou offshore).
xperiência com Ship Handling (diferencial);Experiência com gestão de P&L;Inglês avançado/fluente;Alta proficiência em Microsoft Office.
alorização e capacidade de prosperar num ambiente dinâmico e em constante mudança.
oa liderança e habilidades interpessoais.
Preparados para fazer a diferença e usar chapéus diferentes em uma equipe pequena.
niciativa e capacidade de realizar múltiplas tarefas.
apaz de comunicar claramente informações financeiras complexas de maneira fácil de entender.
apacidade de trabalhar num ambiente de negócios global com um forte sentido de diversidade cultural.
isponibilidade para viagens.
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • Robert Half
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Tipo de Contrato
  • Indeterminado
Data de publicação
  • 14/12/2024
Data de expiração
  • 14/03/2025
administrative and technical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Administrative and technical departmentroustabouts / roughnecks, welders / mechanics, rig operators / drillers, engineers (petroleum and mechanical) health and safety officer, superintendent smp, smp supervisor, document controller clerk, community superintendent, training / hrd superintendent; smp engineer......

Jr_036877 technical support intern latam
Resmed

Strong logic and analytical skills... strong editing, reading comprehension, and conceptualization skills... effective communications skills – both verbal and written... prepare and submit detailed reports on work operations to help drive improvements and streamline business strategies......

CUSTOMER SUPPORT REP AND SALES
https://responselink.ai/

Acknowledge and resolve customer complaints, ensuring appropriate follow-up and escalation when necessary... process customer orders, forms, applications, and requests in a timely and accurate manner... responselink offers competitive compensation, a supportive work environment, and opportunities for......

Billing and HR Executive
NINJOUR HEALTH INTERNATIONAL LIMITED

Maintain and update employee records and database... prepare and maintain employment contracts... develop and implement hr policies and procedures and work closely with local and global stakeholders ensuring a smooth flow of information... preparing monthly and annual financial statements and day to......

Product Manager - (Electronic commerce)
Jp&f consultoria

Technical proficiency and ability to understand complex technical concepts and product functionalities... fluent in english and spanish... demonstrated ability to balance technical and commercial considerations when making strategic decisions... working with third-parties, virtual and global teams, systems......

Cook and Security Needed
Starbucks LLC

Requirements: candidates must be honest, hardworking and responsible... driver: to drive our children to and from school... me and my spouse are always busy at work being medical doctors with our private hospital and we need domestic staff to work for us and to take care of our children......

F&B MANAGER
Oman Jobs

Om/ in gulf and middle east... our reputed client trusts years of experience and team expertise in hiring the right calibers in the right place... organizing duty roster of service staff - maintaining quality standards - ensuring compliance with health and safety regulations we request interested applicants......

LEGAL ADVISOR
Oman Jobs

Contract drafting and review:•draft, review, and negotiate contracts, agreements, and legal documents related to real estate transactions, including purchase agreements, lease agreements, and deeds... risk management:•identify and assess legal risks associated with real estate transactions and operations......

Customer Success Specialist (PT language) (Remote)
Hostinger

High it curiosity and technical understanding... what you will do: communicate with customers and solve their billing or account-related issues, as well as technical issues related to websites, hosting and domains, via live chat and tickets (portuguese and english)... ability to multitask and handle......

Bilingual Customer Service Associate
Bilingual

Recommend client centered resolutions to issues and identify and initiate exceptions within guidelines find opportunities and make recommendations to improve operational processes and practices... all clients are canada based and service is provided over the phone and by email... the role also has responsibility......