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SERVICE DESK 1º NÍVEL

Brasilia - Distrito Federal

Descrição da oferta de emprego

Cargo: SERVICE DESK 1º NÍVEL
Horário de trabalho: De segunda a Sexta-feira das 12:00/18:00
Local de trabalho: TSE, localizado no Setor de Administração Federal Sul - SAFS, Quadra 7, Lotes 1 e 2,Brasília – DF

O Que Procuramos:
• Curso superior completo na área de TI ou qualquer curso superior completo com no mínimo 360 horas de cursos na área de TI
• 6 meses em atendimento de suporte a usuários de segundo níveis de Service Desk
•02 (dois) anos de atuação na área de atendimento a usuários de TIC, na atividade de “Help Desk de TI” ou de “suporte técnico de TI” ou função com nomenclatura similar
• No mínimo 40 horas de curso do Microsoft Windows Server 2010;
• No mínimo 40 horas de curso em Microsoft Exchange 2010;

As responsabilidades do seu dia a dia serão:
• Operar a central de atendimento, cujas atividades são, entre outras, as de receber, registrar, classificar,
investigar, diagnosticar, solucionar ou encaminhar e encerrar os chamados das solicitações de atendimento.
• Atender as ligações telefônicas de entrada do ramal 8800 em até 30 segundos de toque, observando os
requisitos básicos para um bom atendimento.
• Realizar o atendimento e suporte técnico em informática aos usuários com auxílio e consulta à base de conhecimento e INFOCORP (Sistema de Informações Corporativas – TSE) de acordo com os níveis de qualidade previstos.
• Prestar soluções técnicas, suporte remoto, configuração de rede, configuração de endereçamento IP e configurações diversas.
• Diagnosticar problemas em softwares surgidos além dos apresentados por usuários quanto a recursos e
funcionalidades necessárias, de forma a subsidiar as manutenções e correções.
• Realizar suporte remoto utilizando software próprio para este fim.
• Realizar atendimento técnico em TI aos gabinetes de ministros durante sessões plenárias e administrativas.
• Atender as demandas dos usuários quanto aos problemas decorrentes do uso dos microcomputadores e
programas instalados, rede de computadores e outros recursos de informática.
• Executar atendimento de suporte listados no catálogo do service desk (1055276) e resolvê-los no primeiro contato em até 15 minutos. Quando não for possível o suporte no primeiro contato, encaminhar para outros níveis de atendimento de suporte.
• Registrar os chamados e dar solução utilizando-se de clareza, concisão, coerência e coesão, conforme estabelecido na base de conhecimento, a fim de manter a qualidade do suporte prestado.

O Que Oferecemos
•Salário R$2.452,58
• Vale alimentação de R$33,51 por dia trabalhado
• Vale Transporte
• Seguro de Vida
• Plano de Saúde (Empresa 70% Empregado 30%)Local de trabalho: Brasília, DFRegime de contratação de tipo: Efetivo – CLTJornada: Período IntegralÁrea e especialização profissional: Informática, TI, Telecomunicações - Suporte TécnicoNível hierárquico: OperacionalVALORIZADOTempo de experiência: Entre 1 e 3 anos
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Detalhes da oferta

Empresa
  • IlhaService Tecnologia
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Tipo de Contrato
  • Indeterminado
Salário
  • 52R$ - 52R$
Data de publicação
  • 10/12/2024
Data de expiração
  • 10/03/2025
Bilingual Customer Service Associate
Bilingual

This role is primarily accountable for handling, resolving, and communicating service requests from canadian clients... all clients are canada based and service is provided over the phone and by email... responsible for contributing to a strong collaborative team and building customer working relationships......

Techno Service Engineer
NINJOUR HEALTH INTERNATIONAL LIMITED

Job description complete end to end technical support and service know how that includes receipt of purchase order to delivery, installation, clearance of client outstanding... quality assurance knowledge to lead sop's for multiple modules... preventive maintenance and corrective maintenance as per schedule......

administrative and technical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food and beverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager, assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator, beverage server, beverage shift......

F&B MANAGER
Oman Jobs

Monitoring & ensuring f & b service operations are running smoothly... organizing duty roster of service staff - maintaining quality standards - ensuring compliance with health and safety regulations we request interested applicants register on the oman jobs website link indicated above we will connect......

CUSTOMER SUPPORT REP AND SALES
https://responselink.ai/

Proven experience in customer service or a similar role... com/a/responselink-customer-support-rep responselink seeks a dedicated and professional customer service representative to join our team... as a customer service representative, you will be the first point of contact for our customers, providing......

Técnico de Informática
Job Informática

Manter suporte técnico de nivel 1 - básico requisitos do trabalho atendimento à chamados técnicos de help desk... tècnico de informática - assistente/help desk prestar suporte técnico presencial aos usuários, diagnosticando e solucionando problemas de hardware e software... realizar manutenções preventivas......

CUSTOMER CARE
Oman Jobs

Excellent customer service communication*identify and contact current and potential customers*promoting services of the company through telle calling*maintaining good customer service*answering all queries and questions regarding the company's service... requirements:any graduateslocation: oman, muscatminimum......

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Studying mechanical, electric or electronic engineering or courses related to customer service processes... you will engage with a range of technical support processes, assist with customer service issues, and ensure compliance with company policies... if you're passionate about learning and growing......

Customer Success Specialist (PT language) (Remote)
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Additional service fee: available and ranging from 5% to 30% of your monthly compensation, according to services delivered... experience in the customer service field is a plus! outros dados de posição what we offer: permanent remote opportunity! a competitive monthly compensation for services in......

Junior IT Customer Success Specialist (EN Language) (Remote)
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Additional service fee: available and ranging from 5% to 30% from your monthly compensation, according to services delivered... experience in the customer service field is a plus! outros dados de posição permanent remote opportunity! a competitive monthly compensation for services in usd (for non-indonesian......