Ir à oferta completa

FIELD SERVICE

São Paulo - São Paulo

Descrição da oferta de emprego

Estamos desde 2011 nos consolidando no mercado, como uma empresa especializada em soluções de TI. Com um portfólio de serviços de End User Support e Professional Services.
Em 2014 passamos a pertencer ao Grupo Rio Minas, ampliando ainda mais a nossa presença e tendo mais de 70 profissionais distribuídos em diversas regiões do país, atendendo 100% do território nacional.

Atualmente, somos uma empresa com referências em nossos serviços ofertados, para grandes Players do Mercado, atendendo grandes clientes IT, como por exemplo: Algar, Stefanini, Sonda IT, Tech Mahindra, Atos, Positivo, Atento e outros.

Gostou? Veja a oportunidade que estamos oferecendo:

Field Service

Tipo de oportunidade: CLT;
Modelo: Atendimento presencial;
Período: Indeterminado;
Segunda à Sexta-feira e Finais de Semana (por escala) | Horário Comercial e Horários Alternados (por escala);
Vila Maracanã - São Paulo/SP.

Responsabilidades e Atribuições:

Atuar como analista de Service Desk, atendendo chamados de 1º Nível em chamados de Telecom, servidores, impressoras laser e de etiquetas, rede física.
Suporte técnico em:
Microcomputadores Desktops e Notebooks;
Periféricos de estações e notebooks (Monitores, mouse, teclado, dockstations); Impressoras Código de Barra;
Impressoras de Crachá; Impressoras (somente instalação / substituição física);
Tablet´s (Configuração de aplicativos;
Smartphones (Configuração de aplicativos).

Qualificações e Requisitos:

Skill mínimo para microinformática;
Formação técnica em informática ou superior em áreas exatas;
Conhecimento sólido em ambientes Windows 7/10 e softwares de mercado, como pacote office 365;
Conhecimento básico em MAC;
Residir na Zona Sul de São Paulo;
Experiencia de 2 anos como suporte de TI;
Possuir veiculo próprio(carro) e CNH.Local de trabalho: São Paulo, SPRegime de contratação de tipo: Efetivo – CLTJornada: Período IntegralÁrea e especialização profissional: Informática, TI, Telecomunicações - Suporte TécnicoNível hierárquico: OperacionalVALORIZADOTempo de experiência: Entre 1 e 3 anos
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • 3AM IT Services
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Tipo de Contrato
  • Indeterminado
Data de publicação
  • 11/11/2024
Data de expiração
  • 09/02/2025
Bilingual Customer Service Associate
Bilingual

All clients are canada based and service is provided over the phone and by email... this role is primarily accountable for handling, resolving, and communicating service requests from canadian clients... responsible for contributing to a strong collaborative team and building customer working relationships......

Techno Service Engineer
NINJOUR HEALTH INTERNATIONAL LIMITED

Job description complete end to end technical support and service know how that includes receipt of purchase order to delivery, installation, clearance of client outstanding... preventive maintenance and corrective maintenance as per schedule... you will be responsible for technical and commercial aspects......

F&B MANAGER
Oman Jobs

Monitoring & ensuring f & b service operations are running smoothly... organizing duty roster of service staff - maintaining quality standards - ensuring compliance with health and safety regulations we request interested applicants register on the oman jobs website link indicated above we will connect......

administrative and technical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food and beverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager, assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator, beverage server, beverage shift......

Customer Success Specialist (PT language) (Remote)
Hostinger

Experience in the customer service field is a plus! outros dados de posição what we offer: permanent remote opportunity! a competitive monthly compensation for services in usd... additional service fee: available and ranging from 5% to 30% of your monthly compensation, according to services delivered......

CUSTOMER CARE
Oman Jobs

Excellent customer service communication*identify and contact current and potential customers*promoting services of the company through telle calling*maintaining good customer service*answering all queries and questions regarding the company's service... requirements:any graduateslocation: oman, muscatminimum......

Junior IT Customer Success Specialist (EN Language) (Remote)
Hostinger

Experience in the customer service field is a plus! outros dados de posição permanent remote opportunity! a competitive monthly compensation for services in usd (for non-indonesian candidates)... additional service fee: available and ranging from 5% to 30% from your monthly compensation, according......

SALESMAN (OUTDOOR)
Oman Jobs

Php?id=6007 company industry: cleaning materials distributor job title: salesman- outdoor total years of experience: minimum 3 years in any sales field (outdoor sales will be preferable) gcc experience: minimum 3 years in any sale field (outdoor sales will be preferable) years of industry-related experience:......

Jr_036877 technical support intern latam
Resmed

Studying mechanical, electric or electronic engineering or courses related to customer service processes... you will engage with a range of technical support processes, assist with customer service issues, and ensure compliance with company policies... if you're passionate about learning and growing......

TÉCNICO ELETRODOMÉSTICO C/ VEÍCULO PRÓPRIO
R&R SERVICE ASSISTENCIA TECNICA

Requisitos do trabalho atividades: diagnóstico, reparação, manutenção e higienização de eletrodomésticos, específico de linha branca, abrangendo máquina de lavar, geladeira, refrigerador... os atendimentos são realizados na residência do cliente... mais informações através do whatsapp tenha conhecimento......