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CONTROL ROOM COORDINATOR

Parnamirim - Rio Grande do Norte

Descrição da oferta de emprego

Garantir que procedimentos e protocolos de segurança serão seguidos pelos operadores.
Garantir que procedimentos de operação serão seguidos pelos operadores.
Fazer a gestão dos relatórios e garantir a comunicação com as partes interessadas, internas e externas.
Apoiar a equipe na busca de soluções rápidas e seguras para as operações remotas.
Comunicação e coordenação com os operadores, técnicos em campo, clientes e terceiros.
Analisar dados e tendências, solucionar e diagnosticar problemas ou encaminhar para o time especializado.
Garantir que os registros das atividades e dados operativos sejam precisos e sejam historiados.
Monitorar as condições climáticas nas áreas dos ativos para garantir a segurança dos técnicos e pessoas no local.
Trabalhar de forma independente ou colaborativa em projetos e iniciativas que melhorem as operações e a confiabilidade do Centro de Controle.
Trabalhar em horário comercial.
Trabalhar em regime de turno se necessário, em situação emergenciais, para manter as operações.
Tomar decisões rápidas e informar as pessoas necessárias em caso de emergências ou incidentes críticosLocal de trabalho: Parnamirim, RNRegime de contratação de tipo: Efetivo – CLTJornada: Período IntegralÁrea e especialização profissional: Meio Ambiente, Ecologia - MeteorologiaNível hierárquico: CoordenadorVALORIZADOTempo de experiência: Entre 1 e 3 anos
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Detalhes da oferta

Empresa
  • MANPOWER STAFFING. (Matriz)
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Tipo de Contrato
  • Indeterminado
Data de publicação
  • 02/09/2024
Data de expiração
  • 01/12/2024
Director of Operations
JP&F Consultoria

Providing effective management, financial reporting and control systems and exercising appropriate budgetary control to meet the organization's approved commitments... champions operational excellence thru collaboration with the general manager and/or business unit leader to devise strategies for achieving......

administrative and technical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account / finance officer,......

2ª cozinheiro
Hotel continental porto alegre

Atividades: preparar alimentos, sob supervisão, a fim de atender a demanda do restaurante, refeitório, room service e eventos; auxiliar na reposição dos buffets e coffee breaks, quando necessário; e demais atividades pertinentes ao setor... requisitos do trabalho experiência comprovada na função......

Vacancy At The Royal Garden Hotel
The Royal Garden Hotel

Available positions bakers/bartenders/chefs/chef de partie/sous chef/chef d cuisine/cooks/, restaurant and food service manager, conference banqueting operations manager, food beverage team manager, account manager, bartender, assistant manager of front office, receptionist, guest relation assistant......

Sales Head
NINJOUR HEALTH INTERNATIONAL LIMITED

Plan and control customer and sales cycles... represent our company and our products at various conferences and events... as we embark on an exciting phase of expansion, we are thrilled to announce several career opportunities within our dynamic team... the candidate should have experience in selling......

Cloud Engineer
JP&F Consultoria de RH e Gestão de Pessoas

Cloud environment administration and management, utilizing services like aws organizations, iam, sso, control tower, landing zone, among others... implementation of ci/cd in the application development process... descrição: designing cloud architectures considering best practices in security, scalability......

Opening At The Dilly Hotel
The Dilly Hotel London

Available positions bakers,bartenders,chefs (chef de partie/sous chef/chef d cuisine/cooks),restaurant and food service manager, conference banqueting operations manager, food beverage team manager, account manager, bartender, assistant manager of front office, receptionist, guest relation assistant......

Cluster Head Chef
Oman Jobs

Recruit, manage, train, and develop the kitchen team - maintain good communication and work relationships - resolve, promptly and completely, any issues that may arise in the kitchen or related areas among guests and team members - cost control - coordinates menus, purchasing, staffing, and food preparation......