CONTROL DESK
Descrição da oferta de emprego
Efetuar monitoramento em realtime, identificando desvios nos indicadores operacionais;
Manutenção das configurações do discador, Acompanhar a produtividade dos operadores;
Tratamento de mailings /geração de mailings;
Fazer acompanhamento de resultados , report diários, hora a hora , semanal e mensal.
Horário de trabalho: 08h às 18h e das 10h às 20h;
Escala: 5x2.
Local de Trabalho: Alphaville/BarueriLocal de trabalho: Barueri, SPRegime de contratação de tipo: Efetivo – CLTJornada: Período IntegralÁrea e especialização profissional: Telemarketing - Telemarketing / Call Center ReceptivoNível hierárquico: OperacionalVALORIZADOTempo de experiência: Entre 1 e 3 anosHABILIDADESExcelSQL Básico
Detalhes da oferta
- TEL Centro de Contatos
- Indeterminado
- 57R$ - 57R$
- 08/10/2024
- 06/01/2025
Manter suporte técnico de nivel 1 - básico requisitos do trabalho atendimento à chamados técnicos de help desk... tècnico de informática - assistente/help desk prestar suporte técnico presencial aos usuários, diagnosticando e solucionando problemas de hardware e software... realizar manutenções preventivas......
Plan and control customer and sales cycles... job description we are looking for a highly motivated sales head for our biorad medisys latam team... ideally you already have an existing network in our relevant target segments... area coverage: entire latam including central america......
Cloud environment administration and management, utilizing services like aws organizations, iam, sso, control tower, landing zone, among others... infrastructure as code deployments with cloud... event-based cloud solutions development, using services like event bridge, lambdas, step functions, and more......
Recruit, manage, train, and develop the kitchen team - maintain good communication and work relationships - resolve, promptly and completely, any issues that may arise in the kitchen or related areas among guests and team members - cost control - coordinates menus, purchasing, staffing, and food preparation......
Business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account / finance officer,......