Ir à oferta completa

AIR CHARTER SERVICE PRIVATE JETS SALES CONSULTANT

São Paulo - São Paulo

Descrição da oferta de emprego

Company Description Do you have a personality and passion for a career in sales but have not had the opportunity to break into the industry? Are you someone who enjoys connecting with individuals to build long-lasting client relationships? WHO IS AIR CHARTER SERVICE To put it simple, we are the middle person between the clients and the operator.
Our Sales Consultants manage the full travel/sales cycle so all our clients have to do is fly! Our clients consists of sports teams, Film & TV production or large multinational corporations professionals, music tours, destination weddings, company sponsored events and many more! // Você tem personalidade e paixão por uma carreira em vendas, mas não teve a oportunidade de ingressar na indústria? Você é alguém que gosta de se conectar com pessoas para construir relacionamentos duradouros com os clientes? QUEM É A AIR CHARTER SERVICE Para simplificar, somos o intermediário entre os clientes e o operador.
Nossos Consultores de Vendas gerenciam todo o ciclo de viagens/vendas para que todos os nossos clientes só tenham que voar! Nossos clientes incluem equipes esportivas, produções de cinema e TV, profissionais de grandes corporações multinacionais, turnês musicais, casamentos, eventos patrocinados pela empresa e muito mais! Job Description Joining the Private Jets team you will start as a Trainee and be assigned a mentor who will work closely with you in your first 6 months as you become familiar with the role and industry.
As a Trainee you will be responsible for managing the end-to-end process of a private charter, from fully understanding the client's needs to sourcing the appropriate aircraft, arranging the travel & catering all the way through to completion.
During this time, you will see first-hand what goes into ensuring a private jet charter goes off with ease! A DAY IN THE LIFE Handling the A to Z to ensure all your clients have to do is fly on a private jet! Pro-actively targeting your HNWI list through outbound sales calls, emails, and visits (both face-to-face and virtual) and converting them from potential clients into ACS clients Building relationships with Private Jet Operators to provide the most suitable aircraft options Meeting KPIs and targets Flight watching/overseeing flight departures Negotiating and upselling // Juntando-se à equipe de Jatos Executivos, você começará como Trainee e será designado um mentor que trabalhará junto com você nos primeiros 6 meses, enquanto você se familiariza com o papel e a indústria.
Como Trainee, você será responsável por gerenciar o processo completo de um fretamento aéreo executivo, desde entender completamente as necessidades do cliente até encontrar a aeronave adequada, organizar a viagem e o catering até a conclusão.
Durante esse período, você verá em primeira mão o que é necessário para garantir que um fretamento de jato executivo ocorra sem problemas!  UM DIA NA VIDA  Gerenciar tudo, do início ao fim, para garantir que tudo o que seus clientes precisem fazer seja voar em um jato executivo  Pro ativamente direcionar sua lista de HNWI (indivíduo de alta renda líquida), através de chamadas de vendas, e-mails e visitas (tanto presenciais quanto virtuais), convertendo potenciais clientes em clientes da ACS  Construir relacionamentos com Operadores de Jatos executivos para fornecer as opções de aeronaves mais adequadas  Cumprir KPIs (Indicador-Chave de Performance) e metas  Observar/monitorar voos e supervisar partidas de voos  Negociar e realizar vendas adicionais    Qualifications WHAT DO WE LOOK FOR Previous experience working in a customer-facing role in luxury products and services Open to travel Outstanding written and verbal communication skills Excellent phone etiquette  Willing to learn and adaptable Interest in aviation and sales High attention to detail  Confident individual  Resilient  // O QUE PROCURAMOS  Experiência anterior em cargos de atendimento ao cliente em produtos e serviços de luxo  Disponível para viagens  Habilidades de comunicação escrita e verbal  Excelente etiqueta ao telefone  Disposto a aprender e ser adaptável  Interesse em aviação e vendas  Alta atenção aos detalhes  Pessoa confiante  Resiliente  Additional Information TRAINING & TRAVEL Award-winning five months of professional training and one-on-one mentoring One month of international training based in our London HQ Training and travel expenses are covered by the company COMPANY CULTURE A dynamic and fast-growing company Balance between independent and team-oriented work A welcoming, enjoyable, and interactive environment – seasonal events and team night outings // TREINAMENTO E VIAGEM  Cinco meses de treinamento profissional premiado e mentoria individual  Um mês de treinamento internacional baseado em nosso escritório central em Londres  Despesas de treinamento e viagem são cobertas pela empresa  CULTURA DA EMPRESA  Empresa dinâmica e em rápido crescimento  Equilíbrio entre trabalho independente e trabalho em equipe  Ambiente acolhedor, agradável e interativo - eventos sazonais e saídas noturnas em equipe  Check us out on social media!  LinkedIn  -  Facebook  -  Instagram  -  TikTok  -  Twitter  -  Youtube Diversity & Inclusion.
Air Charter Service Inc.
is proud to be an Equal Opportunity and Affirmative Action employer.
We celebrate diversity and are committed to creating an inclusive environment for all employees.
Corporate Environment & Social Responsibility Report WHAT ARE THE NEXT STEPS? Submit your resume to us today and a member of our recruitment team will be in touch! // Siga-nos nas redes sociais! LinkedIn - Facebook - Instagram - TikTok - Twitter - Youtube Diversidade e Inclusão.
A Air Charter Service Inc.
tem orgulho de ser um empregador de Igualdade de Oportunidades e Ação Afirmativa.
Celebramos a diversidade e estamos comprometidos em criar um ambiente inclusivo para todos os funcionários.
QUAIS SÃO OS PRÓXIMOS PASSOS? Envie seu currículo para nós hoje e um membro de nossa equipe de recrutamento entrará em contato!
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • AirCharterService1
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Tipo de Contrato
  • Indeterminado
Data de publicação
  • 20/09/2024
Data de expiração
  • 19/12/2024
Bilingual Customer Service Associate
Bilingual

All clients are canada based and service is provided over the phone and by email... this role is primarily accountable for handling, resolving, and communicating service requests from canadian clients... responsible for contributing to a strong collaborative team and building customer working relationships......

Sales Head
NINJOUR HEALTH INTERNATIONAL LIMITED

Plan and control customer and sales cycles... job description we are looking for a highly motivated sales head for our biorad medisys latam team... contact no: (+91) 9167252373... the candidate should have experience in selling our related product lines (urology implants/ gastroenterology implants/ cardio......

Techno Service Engineer
NINJOUR HEALTH INTERNATIONAL LIMITED

Job description complete end to end technical support and service know how that includes receipt of purchase order to delivery, installation, clearance of client outstanding... preventive maintenance and corrective maintenance as per schedule... contact no: (+91) 9167252373......

Inside Sales
Slever

Conhecimento de crm e ferramentas de automação de vendas... manter um pipeline de vendas organizado e atualizar informações no crm... excelentes habilidades de comunicação verbal e escrita... responsabilidades: realizar prospecção ativa para identificar e engajar potenciais clientes......

Design Thinking Consultant - People Office
JP&F Consultoria de RH e Gestão de Pessoas

Central point of contact within tpo for all design thinking queries and requests... 000,00 por mês benefícios: assistência médica assistência odontológica auxílio-creche participação nos lucros previdência privada seguro de vida trabalho remoto vale-alimentação vale-refeição vale-transporte horário......

SALESMAN (OUTDOOR)
Oman Jobs

Develop and implement effective sales strategies to meet and exceed sales targets... php?id=6007 company industry: cleaning materials distributor job title: salesman- outdoor total years of experience: minimum 3 years in any sales field (outdoor sales will be preferable) gcc experience: minimum 3 years......

administrative and technical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food and beverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager, assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator, beverage server, beverage shift......

Techno Commercial Engineer
NINJOUR HEALTH INTERNATIONAL LIMITED

Knowledge of complete sales cycle, revenue target alignment and quality assurance... you will be responsible for sales target achievement, leading sop's for multiple modules, actual presence in or... job description complete end to end technical support and commercial know how that includes lead generation......

F&B MANAGER
Oman Jobs

Monitoring & ensuring f & b service operations are running smoothly... organizing duty roster of service staff - maintaining quality standards - ensuring compliance with health and safety regulations we request interested applicants register on the oman jobs website link indicated above we will connect......

CUSTOMER CARE
Oman Jobs

Excellent customer service communication*identify and contact current and potential customers*promoting services of the company through telle calling*maintaining good customer service*answering all queries and questions regarding the company's service... requirements:any graduateslocation: oman, muscatminimum......