Ir à oferta completa

ACCOUNT MANAGER

Nova Lima - Minas Gerais

Descrição da oferta de emprego

Account manager - Buscamos evolução contínua em nossos serviços voltada à satisfação de nossos clientes e realização de nossos colaboradores. Resumo da Posição: Profissional responsável por entender todos os questionamentos do cliente e atendê-lo prontamente, dar dicas de melhorias no projeto e deixar em ordem todos os fluxos essenciais para um bom rendimento do projeto. Assim como gerenciar e expandir o relacionamento com clientes-chave, garantindo a entrega de soluções que atendam às necessidades deles e promovam o crescimento do negócio. Responsabilidades: Gestão de Relacionamento: Desenvolver e manter relacionamentos sólidos e estratégicos com os clientes, servindo como ponto de contato confiável. Identificação de Oportunidades: Detectar oportunidades de vendas adicionais (upsell e cross-sell) com base nas necessidades dos clientes e tendências do mercado. Planejamento e Estratégia: Elaborar planos de contas personalizados, alinhando os objetivos do cliente às metas da empresa. Gerenciamento de Projetos: Supervisionar a execução de projetos e entregas, garantindo que sejam realizados dentro do prazo e do escopo definidos. Análise de Dados: Monitorar KPIs, elaborar relatórios e apresentar resultados e insights para os clientes. Colaboração Interna: Trabalhar em estreita colaboração com equipes internas (vendas, marketing, produto e operações) para garantir que as expectativas dos clientes sejam atendidas ou superadas. Gestão de Conflitos: Resolver problemas e lidar com reclamações dos clientes de forma eficaz, mantendo a satisfação e a confiança. Requisitos: Experiência: Atuação em gestão de contas, vendas ou funções relacionadas ao atendimento ao cliente, preferencialmente em setores como tecnologia, marketing ou serviços. Habilidades de Comunicação: Excelentes habilidades interpessoais e de comunicação, tanto verbal quanto escrita. Orientação ao Cliente: Capacidade de entender as necessidades dos clientes e traduzir isso em soluções práticas. Habilidades Analíticas: Confortável com análise de dados e métricas para suportar decisões e estratégias. Organização: Capacidade de gerenciar múltiplas contas e projetos simultaneamente. Educação: Graduação em Administração, Marketing, Comunicação ou áreas correlatas. Pós-graduação é um diferencial. Diferenciais: Experiência com ferramentas de CRM (como Salesforce, HubSpot, etc. ). Conhecimento em metodologias de vendas e relacionamento (como Customer Success, SPIN Selling ou metodologia SCRUM). Familiaridade com o setor de bets. #J-18808-Ljbffr
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • Caderno Nacional
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Data de publicação
  • 07/01/2025
Data de expiração
  • 07/04/2025
F&B MANAGER
Oman Jobs

Php?id=6028 company industry; restaurant - multi international dishes job title: f&b; manager total years of experience: min 4 years gcc experience: 2 years years of industry related experience:4 years education: any basic qualification skills: fluent in english communication is a must, other language......

Product Manager - (Electronic commerce)
Jp&f consultoria

Salário: salário competitivo... fluent in english and spanish... bonus: ecommerce sales experience... experience in conducting market research, competitor analysis, and evaluating new market opportunities... excellent project management skills with a track record of successfully delivering projects on......

administrative and technical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food and beverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager, assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator, beverage server, beverage shift......

Opening At The Dilly Hotel
The Dilly Hotel London

Available positions bakers,bartenders,chefs (chef de partie/sous chef/chef d cuisine/cooks),restaurant and food service manager, conference banqueting operations manager, food beverage team manager, account manager, bartender, assistant manager of front office, receptionist, guest relation assistant......

Search Engine Evaluator
Oneforma

Don’t worry, our project manager will be available every step of the way... please note: if you have had an active trytrating account within the last year, you are not eligible for this project... important information: join our paid program* to enter the milky way project! this program is divided in......

Customer Success Specialist (PT language) (Remote)
Hostinger

Minimum amd ryzen 4000 or higher... requisitos do trabalho what we expect: c1 or native written and spoken english proficiency, to communicate with customers and the team... ability to multitask and handle multiple customer inquiries simultaneously... deliver impactful work on a company scale......

Bilingual Customer Service Associate
Bilingual

The role also has responsibility for customer protection around personally identifiable information and risk mitigation including account take over and fraud... requisitos do trabalho what we are looking for must be fully and fluently bilingual (verbal & written proficiency) in both french and english......

Cloud Engineer
JP&F Consultoria de RH e Gestão de Pessoas

Infrastructure as code development for multi-environment and multi- account applications... proficiency in aws sdks, cli, and technologies like python and git... event-based cloud solutions development, using services like event bridge, lambdas, step functions, and more... infrastructure as code deployments......

Junior IT Customer Success Specialist (EN Language) (Remote)
Hostinger

Minimum amd ryzen 4000 or higher... ability to multitask and handle multiple customer inquiries simultaneously... availability for 40 hours per week (5 days a week) in agreed rotating timelines (including nights and weekends)... apply problem-solving skills and resourcefulness and show our customers......

Senior Financial Analyst
JP&F Consultoria de RH e Gestão de Pessoas

O review invoices for appropriate documentation prior to payment o perform invoice and general ledger data entry o execute credit card and bank account reconciliation o generate purchase orders as necessary o print and obtain signatures on all checks o assist senior financial officers as needed horário:......