Ir à oferta completa

SUPERVISOR(A) DE COBRANÇA - TO

Cachoeirinha - Tocantins

Descrição da oferta de emprego

RESPONSABILIDADES E ATRIBUIÇÕES-Responsável em realizar a gestão da equipe de cobrança, visando o desenvolvimento das competências dos colaboradores, bem como a eficiência operacional, buscando as melhorias necessárias para o processo de atendimento e garantindo a condução de rotinas e estratégias da área, gerando excelência nas negociações. Acompanhar apresentações dos resultados da área, bem como ações ou oportunidade de melhorias. Apoiar a equipe e trabalhar em sinergia com a coordenação e gerencia na busca de resultados e elaborar planos de ações. Realizar a avaliação de desempenho e feedback para colabores, realizando escutas diárias e avaliações monitoria semanais, visando o crescimento e desenvolvimento de potenciais. Garantir que os processos desenhados sejam executados da forma correta e com qualidade de informação. Realizar a gestão dos colaboradores, para que o dimensionamento de escala seja atendido. Realizar rotinas administrativas visando produtividade, assertividade, qualidade do atendimento e satisfação do cliente. Experiência com supervisão de equipes. Experiência em atuar com metas e ser o responsável pela garantia de cumprimentos de resultados mensais. Experiência em gerar e aplicar avaliações individuais diárias, semanais e mensais dos colaboradores da equipe com foco em desenvolvimento continuo e superação das metas. REQUISITOS E QUALIFICAÇÕES-Ensino Superior concluído e/ou em andamento:Administração, Gestão, Processos Gerenciais ou áreas afins. Experiência na supervisão de equipe e análise de Indicadores de Desempenho. Conhecimento em análise e interpretação de indicadores. Excel intermediário. Desejável conhecimento em equipe de atendimento digital. Buscamos um profissional com uma boa comunicação verbal e escrita, bom relacionamento interpessoal, que trabalhe bem em equipe, goste de ensinar e aprender. O profissional deverá ter foco em resultados e qualidade, interesse em se desenvolver, aptidão para realização de apresentações e desenvolver manuais e treinamentos.Formação Acadêmica:Não informadoSalário:A combinarCargo:Chefe ou supervisor de crédito e cobrançaEmpresa:Lojas quero-queroComércio de materiais de construção, eletrodomésticos e móveis.Ramo:Comércio Varejista (CK)
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • Lojas quero-quero
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Data de publicação
  • 20/12/2024
Data de expiração
  • 20/03/2025
Customer Success Specialist (PT language) (Remote)
Hostinger

Ability to boost the internet speed to at least 50 mbps... opportunity to participate in our online e-training (in english) during the first month, from monday to friday, from 8am to 5pm (gmt-3)... excellent skills in portuguese to communicate with customers... are you getting excited? keep reading to......

Search Engine Evaluator
Oneforma

The entries to evaluate will be of varied nature, from user intent to authentication of data accuracy... important information: join our paid program* to enter the milky way project! this program is divided in kpis to be completed every week, from study sessions to 1-2-1 with a dedicated project manager......

Cook and Security Needed
Starbucks LLC

Driver: to drive our children to and from school... nanny: to look after them security guards: to guard our home gate... gardener: to tend our gardens housekeeper: to clean the house and wash cloths... teacher: to teach them after school lessons... we are a private family of 4(me and my husband plus......

Bilingual Customer Service Associate
Bilingual

Recommend client centered resolutions to issues and identify and initiate exceptions within guidelines find opportunities and make recommendations to improve operational processes and practices... responsibilities accurately and thoroughly handle increasingly complex client service requests at initial......

Jr_036877 technical support intern latam
Resmed

Ability to effectively present information and respond to questions from groups of managers, clients, and customers... if this sounds like the workplace for you, apply now! we commit to respond to every applicant... must have a good understanding to ms-word and excel... ability to effectively interact......

CUSTOMER SUPPORT REP AND SALES
https://responselink.ai/

Ability to multitask and manage time effectively... stay up-to-date with company policies, procedures, and product offerings to provide accurate information to customers... strong problem-solving abilities and a keen attention to detail... continuously work to improve customer satisfaction by analyzing......

LEGAL ADVISOR
Oman Jobs

•develop risk mitigation strategies and implement controls to minimize exposure to legal liabilities... •negotiate settlements and alternative dispute resolution mechanisms to resolve conflicts efficiently and cost-effectively... •analyze complex legal issues and provide strategic recommendations to......

Junior IT Customer Success Specialist (EN Language) (Remote)
Hostinger

Ability to boost the internet speed to at least 50 mbps... additional service fee: available and ranging from 5% to 30% from your monthly compensation, according to services delivered... ability to multitask and handle multiple customer inquiries simultaneously... ability to show empathy, tactfulness......

Search Quality Rater - Portuguese (Brazil)
Welocalize

In this position, you will be able to set your own schedule to achieve the weekly goals... our main goal for this project is to develop and augment ai data... to put it more plainly, you will provide subjective and objective ratings based on project rules and conventions... weekly hours may vary......

STATUSQ APPS LLP
STATUSQ APPS LLP

When it comes time to share the finished product, statusq offers multiple export options to suit different needs... the free version provides access to essential features, while the premium version unlocks advanced tools and options for those looking to take their video creation to the next level......