SENIOR SPECIALIST MERCHANDISE JOB DETAILS | ADIDAS
Descrição da oferta de emprego
Ensuring the correct product is bought in the right volumes and size ratios for the local market.
KEY RESPONSIBILITIES • Support the implementation of key strategic priorities in line with the company and the Market Merchandising framework.
• Prepare in-depth analysis and use it to deliver efficient buy from Factory Outlet Range.
• Keeps track of Free stock list and ensure that timely stock list buys are done to avoid any gap in the stock and also support in clearing cancellation stock for MENA • Specialize in merchandising systems and tools and eager to learn new systems to ensure smooth business operations.
• Expertise in stock allocation and amalgamation is highly required to ensure an effective stock management within the season, monitor and ensures smooth stock movement within the stores and DC.
• Provide fact-based product input and feedback for internal/external stakeholders.
• Analyze every aspect of best sellers and worst sellers, in season stock cover management and in season reactivity and provide recommendations based on analysis.
• Planning & execution of promotional calendar & Markdown strategies, also plan & reflect any need to change plans based on stock situation.
• Keep a close track of inventory covers and forecast excess / under stock situation and amend buy / promotional plans to overcome it.
• Action the optimal flow of merchandise to store by closely working with SCM.
• Execute collaborating decisions agreed with key stake holders.
• Other duties as requested by your manager.
KEY RELATIONSHIPS • Field.
Stores, • OMNI Marketing, Wholesale, Order book fulfillment/ Customer Service departments, VM, Finance.
KNOWLEDGE, SKILLS AND ABILITIES • Excellent command of English.
• Excellent attention to detail and analysis skills.
• Strong work ethic willing to put long hours of work when required.
• Intermediate to advanced MS office skills (Advanced Excel skills is a must) • Understanding of retail management system and back office system • Structured, process oriented at the same time approachable and strong interpersonal skills • Ability to work within a team environment and under pressure.
REQUISITE EDUCATION AND EXPERIENCE / MINIMUM QUALIFICATIONS • University degree Marketing / Business/ Sales focus/ Economics • 3-4 years merchandising experience –similar capacity
Detalhes da oferta
- Indeterminado
- Em todo o Brasil
- Indeterminado - Indeterminado
- 01/01/2025
- 01/04/2025
The accounts payable specialist will have both a day-to-day and ongoing impact on financial transactions, keeping us on track, on time, and on good terms with our valued partners... o review invoices for appropriate documentation prior to payment o perform invoice and general ledger data entry o execute......
Conhecimentos em compliance e noções de governança corporativa serão diferenciais... atuará estrategicamente na defesa dos interesses da construtora, incluindo a elaboração de notificações extrajudiciais, o acompanhamento de perícias e o apoio na elaboração de impugnações a laudos periciais, visando......
Do you dream of launching your career in it, but need some experience to get started? do you believe that communication is your strong suit? do you think that customers deserve more than just support? are you willing to go above and beyond to help them succeed? we've got a match! we are looking for a......
Excelentes habilidades de comunicação e capacidade de trabalhar em equipe... graduação ou pós graduação certificações datadog inglês leitura e escrita competências técnicas desejadas projetar, implementar e manter soluções de monitoramento avançadas usando a plataforma datadog......
Fornecer suporte técnico para questões relacionadas à infraestrutura em nuvem e colaborar com outras equipes de suporte quando necessário... certificações exigidas: exame az104 - azure administrator ou aws certified advanced networking - specialty... capacidade de trabalhar de forma colaborativa em uma......
Atuação híbrida de 01 a 02 vezes por semana, no bairro do morumbi, zona sul de são paulo/sp tempo de projeto: 03 meses (com chances de renovação) contratação pjrequisitos:- superior completo na área de tecnologia - inglês intermediário / avançado - experiência de pelo menos 6 anos no suporte ams e atuação......
Minimum amd ryzen 4000 or higher... ability to multitask and handle multiple customer inquiries simultaneously... availability for 40 hours per week (5 days a week) in agreed rotating timelines (including nights and weekends)... apply problem-solving skills and resourcefulness and show our customers......
Requisitos do trabalho ensino superior completo nas áreas de tecnologia, desenvolvimento ou afins; especializações/mestrado na área (desejável)... js e react; conhecimentos em python; javascript / typescript; conhecimentos em sql e análise de dados; experiência em levantar e documentar requisitos juntos......
Identificação das necessidades de contratação; trabalhar em estreita colaboração com a gestão e os líderes de departamento para entender as necessidades de contratação da empresa; desenvolver estratégias de recrutamento para atrair talentos qualificados, utilizando diferentes canais de recrutamento;......
Contata com instituições bancárias pesquisando as melhores condições preparar periodicamente o fechamento financeiro do período bem como emite mapas e relatórios diversos sobre o desempenho da área preparar relatórios do movimento de contas a pagar e a receber, crédito e débito de juros, receitas e despesas......