Ir à oferta completa

REVERSE LOGISTICS SPECIALIST, SUPPLY CHAIN

São Paulo - São Paulo

Descrição da oferta de emprego

Reverse Logistics Specialist, Supply Chain - Como parte da equipe de Logística Reversa de Supply Chain, esta pessoa terá interações multi-disciplinares para desenvolver e implementar a estratégia de logística reversa da organização, implementando processos com foco em otimização dos recursos logísticos e na redução de custo operacional. A pessoa ideal para esta função tem histórico de sucesso em gestão de projetos, é analítica, altamente organizada e com obsessão pelo cliente. Esta pessoa deverá trabalhar em proximidade com times de operação, transportes, finanças e áreas suporte para definir processos e soluções sistêmicas que garantam escalabilidade e eficiência operacional. Nossa cultura inclusiva capacita os Amazonians a oferecer os melhores resultados para nossos clientes. Não celebramos apenas a diversidade de nossa força de trabalho, celebramos as diversas formas como trabalhamos. Se você quiser solicitar uma acomodação para a entrevista ou o processo de integração, avise seu recrutador e ele o conectará à nossa equipe de acomodação. Key job responsibilities- Definir e implementar a estratégia operacional para logística reversa, estabelecendo processos, ferramentas, métricas e responsabilidades para cada etapa do processo. - Demonstrar ótima habilidade de resolução de problemas complexos, utilizando dados para lidar com ambiguidades, criando alternativas, soluções escaláveis e economicamente viáveis. - Realizar análises de dados complexos para identificar oportunidades e definir prioridades; - Habilidade para entregar projetos complexos dentro das restrições impostas (custo/prazo/escopo), liderando equipes multi funcionais e atuando para mitigar riscos antecipadamente. - Capacidade de trabalhar de maneira autônoma, em ambiente ambíguo, procurando entender problemas, limitações, fatores de escalabilidade e encontrar oportunidades de otimização operacional. - Capacidade de identificar oportunidades e influenciar stakeholders de áreas parceiras para obter suporte, usando dados e persuasão para obter os resultados esperados. - Habilidade de escrever documentos estratégicos claros e objetivos (em inglês), para múltiplos times e para todos os níveis organizacionais. Sao Paulo, SP, BRA- MBA ou Mestrado em engenharia, operações ou áreas afins; - Experiência na condução de análises quantitativas; - Aplicação prática da metodologia de gerenciamento de projetos, incluindo PMP/Lean Six Sigma/Kaizen; - Habilidades analíticase quantitativas com a capacidade de usar dados e métricas para fazer subsidiar decisões e desenvolver casos de negócios; - Experiência com ferramentas analíticas como SQL, Tableau ou Microsoft Access;
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • Caderno Nacional
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Data de publicação
  • 09/01/2025
Data de expiração
  • 09/04/2025
Customer Success Specialist (PT language) (Remote)
Hostinger

Do you dream of launching your career in it, but need some experience to get started? do you believe that communication is your strong suit? do you think that customers deserve more than just support? are you willing to go above and beyond to help them succeed? we've got a match! we are looking for a......

Junior IT Customer Success Specialist (EN Language) (Remote)
Hostinger

Linux: ubuntu lts 22... mac os x, with macos 13... high emotional intelligence, with the ability to read customers’ sentiments and reflect back on the feedback provided... 5-week initial period to gain knowledge in technology, product, and communication areas... 04 or higher, red hat 8......

administrative and technical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account / finance officer,......

Marketing executive
Ninjour health international limited

Requisitos do trabalho requirements basic education: completed basic education (mba, marketing) further education: specialist certificate or equivalent further training in marketing work experience: minimum of 3-5 years in a similar role workload:100% contract: contract and based on performance, evaluation......

Billing and HR Executive
NINJOUR HEALTH INTERNATIONAL LIMITED

Hr specialist certificate or equivalent further training will be an added advantage work experience: minimum of 3-5 years in a similar role others: knowledge of brazil employment law and social security system and regular accounting practices send us your application documents (resume, cover letter......

Atuário (Latin America Region)
JP&F Consultoria de RH e Gestão de Pessoas

The business solutions executive - latin america region is a product and market specialist – with technical expertise and experience in the latin america insurance industry... benefícios:vale transporte, assistência médica / medicina em grupo, tíquete refeição, assistência odontológica, seguro de vida......

Marketing Staff (Spanish, Portuguese, Chinese, English
Comtrade Recycling

Collaborate with team members to efficiently manage purchasing, sales, marketing, and logistics on both local and global scales... our global team is committed to delivering top-tier services to our valued customers, suppliers, and business partners... outros dados de posição experience and qualifications:......

Actuary (Latin America Region)
JP&F Consultoria de RH e Gestão de Pessoas

Descrição: the business solutions executive - latin america region is a product and market specialist – with technical expertise and experience in the latin america insurance industry... candidates must be fluent in advanced english... in order to operate at this level, you will need to display a thorough......

Senior Financial Analyst
JP&F Consultoria de RH e Gestão de Pessoas

The accounts payable specialist will have both a day-to-day and ongoing impact on financial transactions, keeping us on track, on time, and on good terms with our valued partners... payments and control expenses by receiving payments, plus processing, verifying and reconciling invoices......