RECEPCIONISTA DE SPA
Descrição da oferta de emprego
Offer guests amenities such as water, juice, or heated neck pillows.
Answer questions about general property information and amenities.
Escort guests to and from treatment rooms.
Check computer for updates and changes to schedule regularly throughout the day.
Maintain cleanliness of workstation, treatment rooms, spa/salon locker room, and lounge areas.
Dispose of trash and dirty linens in the proper area.
Secure supplies and equipment at the end of each shift.
Stock towels, linens, supplies, and amenities in the locker room, lounge areas, and hospitality stations.
Report accidents, injuries, and unsafe work conditions to manager; complete safety training and certifications.
Follow all company policies and procedures; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; protect company assets.
Anticipate and address guests’ service needs; thank guests with genuine appreciation.
Speak with others using clear and professional language.
Develop and maintain positive working relationships with others.
Comply with quality assurance expectations and standards.
Reach, bend, twist, pull, and stoop; move, lift, or carry objects weighing less than or equal to 10 pounds; stand, sit, or walk for an extended period of time.
Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
PREFERRED QUALIFICATIONS Education.
High school diploma or G.
.
.
equivalent.
Related Work Experience.
No related work experience.
Supervisory Experience.
No supervisory experience.
License or Certification.
None Marriott International is an equal opportunity employer.
We believe in hiring a diverse workforce and sustaining an inclusive, people-first culture.
We are committed to non-discrimination on any protected basis, such as disability and veteran status, or any other basis covered under applicable law.
W Hotels’ mission is to Ignite Curiosity, Expand Worlds.
We are a place to experience life.
We’re here to open doors and open minds.
We are constantly inspired by new faces and new experiences.
A tuned-in, up-for-anything spirit is at our core and has made us renowned for reinventing the norms of luxury around the globe.
Whatever/Whenever is our culture and service philosophy that brings our guests’ passions to life.
If you are original, innovative, and always looking towards the future of what’s possible, welcome to W Hotels.
In joining W Hotels, you join a portfolio of brands with Marriott International.
Be where you can do your best work, begin your purpose, belong to an amazing global team, and become the best version of you.
Detalhes da oferta
- Marriott International
- Indeterminado
- 22/11/2024
- 20/02/2025
Recepcionista única... recepcionista ,para clínica veterinária, zona sul de são paulo , horário das 9h as 18h, de segunda a sábado, para agendamento de consultas e vacinas, recepcionar clientes, procedimentos de convênios pet, cobrança, caixa... clt efetivo + vt+ va registro carteira enviar cv no email......
Por mês benefícios: vale-alimentação vale-transporte horário de trabalho: dias úteis e finais de semana turno de 8 horas tipos de pagamento adicional: 13º salário bônus pergunta(s) de seleção: mora próximo ao bairro são miguel paulista-sp? experiência em clínicas odontológicas? escolaridade:......
Procuramos contratar os serviços de uma recepcionista experiente que irá receber os nossos hóspedes à medida que chegam ao nosso hotel, fazer o check-in e check-out dos hóspedes, entregar-lhes as chaves do quarto e receber reservas, preparar contas e receber pagamentos... alta inteligência emocional......
Estamos recrutando recepcionista para atender nossos hóspedes, cumprimentando-os, acolhendo-os e encaminhando-os adequadamente... informa os visitantes respondendo ou encaminhando perguntas... principais habilidades interpessoais... responsabilidades saudação aos visitantes... um organizador natural......
Auxiliar em pequenas tarefas de apoio administrativo ser proativo e ter iniciativa para antecipar as necessidades dos outros também são traços valorizados em uma recepcionista... salário: competitivo com o mercado... registrar as visitas e os telefonemas recebidos... prestar informações......
Recepcionar paciente, realizar ligações telefônicas, identificar potenciais clientes com interesse em harmonização orofacial e agendar consultas, atendimento ao cliente, fornecer informações sobre os serviços da clínica, responder perguntas e solucionar dúvidas dos clientes, administração de agenda,......
Complemento: sala: 01 a 04; bairro: centro município: belo horizonte estado: minas gerais... recepcionar pessoas e identificá-las, averiguando suas pretensões, prestando-lhes informações, controlar a entrada e saída de pessoas, atender chamadas telefônicas, manipulando telefones internos ou externos......
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Experiência anterior na função ensino superior completo ou cursando em hotelaria, turismo, administração... horário de trabalho: tarde ( 15:00h às 23h20 horas folga conforme a escala... 6x1 sendo 1 folga na semana e 1 domingo ao mês)... outros dados de posição salário: r$ 1......
E será incrível se você tiver:técnico ou graduação cursando em administração, pedagogia ou licenciaturas;experiência com atendimento ao público no ambiente escolar... br/vagas?id=002696... qual será o seu desafio? prestar suporte às necessidades pedagógicas dos alunos e colaborar com os professores;......