RECEPCIONISTA BILÍNGUE PLENO
Descrição da oferta de emprego
From check-in to check-out, the Guest Relations Team is always prepared to respond to VIP Guest requests at concierge, during promotional activities, and more.
What will I be doing? As a Guest Relations Team Member, you will serve on the Front Office Team which is the main connection between the Guest, the hotel, and the various hotel departments.
A Guest Relations Team Member truly influences the first impressions of our VIP Guests and, therefore, is responsible for performing the following tasks to the highest standards.
Check the guest arrival reports in advance of VIP Guest check-in and coordinate with Housekeeping on room allocations for VIP guests Be responsible for special room assignments and suite occupancies Welcome and fulfill the check-in process of VIP Guests, including serving as an escort to the Executive Lounge and VIP Guest room Ensure all VIP rooms meet the highest quality standards and include all requested amenities before VIP Guest arrival Manage the Guest Relations Desk in the hotel lobby Serve as the main point of contact for VIP guests and ensure hotel departments are fully briefed on VIP Guest requirements Maintain the inventory of Guest amenities Maintain current knowledge of hotel products, services, pricing and special promotional offers, as well as daily VIP and special events What are we looking for? Guest Relations Team Members serving Hilton brands are always working on behalf of our Guests and working with other Team Members.
To successfully fill this role, you should maintain the attitude, behaviours, skills, and values that follow.
Calm, efficient, and organized with great attention to detail Excellent personal presentation and communication skills A passion for delivering exceptional levels of Guest service Ability to multi-task while maintaining a positive attitude when working with a VIP Guest Computer literate and able to navigate through Company systems Professional manner with an emphasis on hospitality and guest service Guest relations experience in the hotel, leisure, and/or entertainment sectors Proven ability to listen and respond to demanding Guest needs Conflict resolution experience Cash handling experience What will it be like to work for Hilton? Hilton is the leading global hospitality company, spanning the lodging sector from luxurious full-service hotels and resorts to extended-stay suites and mid-priced hotels.
For nearly a century, Hilton has offered business and leisure travelers the finest in accommodations, service, amenities and value.
Hilton is dedicated to continuing its tradition of providing exceptional guest experiences across its global brands.
Our vision “to fill the earth with the light and warmth of hospitality” unites us as a team to create remarkable hospitality experiences around the world every day.
And, our amazing Team Members are at the heart of it all!
Detalhes da oferta
- Indeterminado
- 01/12/2024
- 01/03/2025
Recepcionista única... recepcionista ,para clínica veterinária, zona sul de são paulo , horário das 9h as 18h, de segunda a sábado, para agendamento de consultas e vacinas, recepcionar clientes, procedimentos de convênios pet, cobrança, caixa... clt efetivo + vt+ va registro carteira enviar cv no email......
Procuramos contratar os serviços de uma recepcionista experiente que irá receber os nossos hóspedes à medida que chegam ao nosso hotel, fazer o check-in e check-out dos hóspedes, entregar-lhes as chaves do quarto e receber reservas, preparar contas e receber pagamentos... jogador de equipe......
Estamos recrutando recepcionista para atender nossos hóspedes, cumprimentando-os, acolhendo-os e encaminhando-os adequadamente... gerenciamento de sistemas de segurança e telecomunicações... principais habilidades interpessoais... mantém sistema de segurança e telecomunicações......
Auxiliar em pequenas tarefas de apoio administrativo ser proativo e ter iniciativa para antecipar as necessidades dos outros também são traços valorizados em uma recepcionista... prestar informações... salário: competitivo com o mercado... regime de contratação... registrar as visitas e os telefonemas......
Requisitos do trabalho inglês intermediário ou avançado; desejável ensino superior; possuir cnh ear – categoria b ou acima; desejável possui curso de tcp para quem possui cnh d; possuir curso de direção defensiva, ofensiva e/ou primeiros socorros; conhecimento das principais vias e rotas do rio de janeiro......
Processar pedidos, pagamentos e contas de clientes... * o atendimento será 100% receptivo para solucionar os clientes em relação a utilização do aplicativo... 032,05 mensais + campanhas mensais + benefícios: assistência médica e odontológica + auxílio creche + vale transporte + vale refeição ou alimentação......
Requisitos do trabalho cursando administração, odontologia ou medicina;boa comunicação verbal e escrita;conhecimento de informática (pacote office);habilidade com redes sociais;residir próximo à região... recepcionar paciente, realizar ligações telefônicas, identificar potenciais clientes com interesse......
Experiência com atendimento ao cliente... experiência em call center será um diferencial... disponibilidade para trabalhar presencialmente na lapa (são paulo/sp)... jornada de 6h20 diária... atividades do cargo: oferecer suporte aos clientes de toda américa latina que tem anúncios em potencial para redes......
Diferencial: react / typescript conhecimentos em sistemas de informações geográficas (sig / gis) e da plataforma esri arcgis; arquitetura e design de software; requisitos do trabalho superior completo nas áreas de tecnologia, desenvolvimento ou afins; outros dados de posição o que oferecemos - bônus......
- clt e a empresa também oferece os benefícios de vt + bolsa de estudos integral para dependente... br/vagas?id=002677... está localizada em são josé/sc... que perfil buscamos para o time? para participar do processo seletivo, você precisa ter: ensino médio completo; experiência com atendimento......