RECEPCIONISTA BILÍNGUE JUNIOR
Descrição da oferta de emprego
From check-in to check-out, the Guest Relations Team is always prepared to respond to VIP Guest requests at concierge, during promotional activities, and more.
What will I be doing? As a Guest Relations Team Member, you will serve on the Front Office Team which is the main connection between the Guest, the hotel, and the various hotel departments.
A Guest Relations Team Member truly influences the first impressions of our VIP Guests and, therefore, is responsible for performing the following tasks to the highest standards.
Check the guest arrival reports in advance of VIP Guest check-in and coordinate with Housekeeping on room allocations for VIP guests Be responsible for special room assignments and suite occupancies Welcome and fulfill the check-in process of VIP Guests, including serving as an escort to the Executive Lounge and VIP Guest room Ensure all VIP rooms meet the highest quality standards and include all requested amenities before VIP Guest arrival Manage the Guest Relations Desk in the hotel lobby Serve as the main point of contact for VIP guests and ensure hotel departments are fully briefed on VIP Guest requirements Maintain the inventory of Guest amenities Maintain current knowledge of hotel products, services, pricing and special promotional offers, as well as daily VIP and special events What are we looking for? Guest Relations Team Members serving Hilton brands are always working on behalf of our Guests and working with other Team Members.
To successfully fill this role, you should maintain the attitude, behaviours, skills, and values that follow.
Calm, efficient, and organized with great attention to detail Excellent personal presentation and communication skills A passion for delivering exceptional levels of Guest service Ability to multi-task while maintaining a positive attitude when working with a VIP Guest Computer literate and able to navigate through Company systems Professional manner with an emphasis on hospitality and guest service Guest relations experience in the hotel, leisure, and/or entertainment sectors Proven ability to listen and respond to demanding Guest needs Conflict resolution experience Cash handling experience What will it be like to work for Hilton? Hilton is the leading global hospitality company, spanning the lodging sector from luxurious full-service hotels and resorts to extended-stay suites and mid-priced hotels.
For nearly a century, Hilton has offered business and leisure travelers the finest in accommodations, service, amenities and value.
Hilton is dedicated to continuing its tradition of providing exceptional guest experiences across its global brands.
Our vision “to fill the earth with the light and warmth of hospitality” unites us as a team to create remarkable hospitality experiences around the world every day.
And, our amazing Team Members are at the heart of it all!
Detalhes da oferta
- Indeterminado
- 14/11/2024
- 12/02/2025
Recepcionista única... recepcionista ,para clínica veterinária, zona sul de são paulo , horário das 9h as 18h, de segunda a sábado, para agendamento de consultas e vacinas, recepcionar clientes, procedimentos de convênios pet, cobrança, caixa... requisitos: não fumante, com experiência área pet de 3......
Por mês benefícios: vale-alimentação vale-transporte horário de trabalho: dias úteis e finais de semana turno de 8 horas tipos de pagamento adicional: 13º salário bônus pergunta(s) de seleção: mora próximo ao bairro são miguel paulista-sp? experiência em clínicas odontológicas? escolaridade:......
Procuramos contratar os serviços de uma recepcionista experiente que irá receber os nossos hóspedes à medida que chegam ao nosso hotel, fazer o check-in e check-out dos hóspedes, entregar-lhes as chaves do quarto e receber reservas, preparar contas e receber pagamentos... jogador de equipe......
Estamos recrutando recepcionista para atender nossos hóspedes, cumprimentando-os, acolhendo-os e encaminhando-os adequadamente... gerenciamento de sistemas de segurança e telecomunicações... receber e garantir que as mensagens sejam repassadas ao funcionário apropriado a tempo......
Auxiliar em pequenas tarefas de apoio administrativo ser proativo e ter iniciativa para antecipar as necessidades dos outros também são traços valorizados em uma recepcionista... estamos buscando um talento para um cliente em araguari - mg... prestar informações... benefíciosassistência médica / medicina......
Requisitos do trabalho inglês intermediário ou avançado; desejável ensino superior; possuir cnh ear – categoria b ou acima; desejável possui curso de tcp para quem possui cnh d; possuir curso de direção defensiva, ofensiva e/ou primeiros socorros; conhecimento das principais vias e rotas do rio de janeiro......
Período de realização do intercâmbio: 2 de fevereiro de 2024 - 2 de fevereiro de 2025... requisitos do trabalho inglês avançado; cursando: ciências da computação, engenharia de sistemas e computação ou áreas relacionadas; experiência na área; disponibilidade para viajar para índia no período da experiência......
* o atendimento será 100% receptivo para solucionar os clientes em relação a utilização do aplicativo... requisitos do trabalho * ensino médio completo + 18 anos completos; * conhecimento básico em informática; * boa redação e comunicação * inglês avançado nível c1 * residir em curitiba ou região metropolitana......
Recepcionar paciente, realizar ligações telefônicas, identificar potenciais clientes com interesse em harmonização orofacial e agendar consultas, atendimento ao cliente, fornecer informações sobre os serviços da clínica, responder perguntas e solucionar dúvidas dos clientes, administração de agenda,......
Requisitos do trabalho disponibilidade de horário, foco na qualidade do atendimento e acolhimento do cliente, comprometimento com as responsabilidades da função e ter espírito de equipe - ensino fundamental completo... 460 complemento: sala: 01 a 04; bairro: centro município: belo horizonte estado:......