Ir à oferta completa

PEGA SOLUTION CENTER ARCHITECT (SSA)

Rio de Janeiro - Rio de Janeiro

Descrição da oferta de emprego

Pega Solution Center Architect (Ssa) - This is a long-term position with a client that is a global leader in consulting, digital transformation, technology, and engineering services present in nearly 50 countries. The end client is in the Telecom area (internet, cable TV). Job location: Remote, work from home anywhere in Brazil. Only resumes in English will be reviewed. All interviews will be in English only (must be fluent). Responsibilities: Leads and manages requirements gathering and analysis activities by working with internal client stakeholders, developers, designers, QA analysts, etc. Balances business requirements with technical feasibility and sustainability. Synthesizes complex information into concise, readable, unambiguous language. Requirements: Minimum 15 years of IT experience. At least 8-10 years of experience with PRPC base product. Must be a certified PEGA SSA. Extensive hands-on experience in integration services such as web services, JMS, MQ series, and one framework (preferably Customer Service). Proven experience in development leadership and database SQL programming. Experience working with both onshore and offshore development and QA teams. Ability to review technical deliverables from offshore teams and coordinate with clients. Must possess strong debugging skills, performance improvement strategies, and opportunity planning capabilities. Experience in coordinating between clients and offshore teams. Must review technical deliverables from offshore and coordinate with the client. Communication: Excellent communication skills. Flexibility: Willingness to work during deployment, which may occur during odd hours, and be flexible during major incident management. Industry Experience: Candidates with experience working on call center or customer care projects in the telecom sector will be preferred.
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • Caderno Nacional
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Data de publicação
  • 21/12/2024
Data de expiração
  • 21/03/2025
OPERADOR DE CALL CENTER
Gran Paradiso Resort

Operador de telemarketing ativo – agendamentos de presenças informações sobre a vaga: cargo: operador ativo de agendamentos (não é vendas, nem cobranças em linha)... benefícios:comissionamento sem teto (média 2k a 7k)vale transporte de acordo com a necessidadevale refeição (média 360,00 mensal)......

Operador de Call Center | Atendimento recepitivo e vendas
Telefônica Vivo

Requisitos do trabalho - ensino médio completo; - experiência com atendimento e vendas... a área de relacionamento e negócios da vivo é responsável pela gestão da experiência do cliente e por gerar novos negócios em cada contato em nossos canais atendimento... sua missão vai muito além de encantar o......

Representante de Atendimento
Desenvolve JÁ

Funções a serem desempenhadas: atendimento ao cliente no setor de call center ativo ou receptivo, sac... vagas com contratação imediata para trabalhar em empresa de call center na região do barreiro, em belo horizonte... sua chance de início imediato de trabalhar como representante de atendimento......

Analista Sênior de Infraestrutura Cloud
UP Find IT Ltda.

Implementar políticas de segurança rigorosas e garantir conformidade com os padrões de segurança da empresa... realizar avaliações de capacidade e propor soluções para otimizar custos e desempenho da infraestrutura em nuvem... documentar procedimentos, processos e políticas relacionadas à infraestrutura......

Analista de Mídia
DG Group

Requisitos do trabalho requisitos e qualificações: superior completo em: marketing, publicidade, comunicação e afins; necessário experiência em canais de mídia como google ads, analytics, merchant center e facebook ads; necessário residir em belo horizonte, minas gerais; desejável experiência anterior......

Bilingual Customer Service Associate
Bilingual

Full job description the opportunity are you passionate about working with customers, building relationships, and being part of a growing business? then we would love to have you join our canadian segment contact center as a bilingual customer service representative! with the customer being the main......

administrative and technical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account / finance officer,......

Operador de oferta ativa - porto alegre
Nine premium real estate

Requisitos do trabalho requisitos obrigatórios:- ensino médio completo (precisará apresentar o atestado de conclusão do ensino médio),- maior de 18 anos,- disponibilidade para trabalhar na zona norte de porto alegre,- experiência mínima de 6 meses em telemarketing ou call center......

Vendedor técnico de soluções em cibersegurança
Becker's IT Solution

Localização: home office tipo de contrato: pessoa jurídica (pj) - comissionado sobre nós: bits é uma empresa recém fundada onde atuamos em soluções de cibersegurança, dedicada a proteger empresas contra ameaças digitais com tecnologias de ponta e uma equipe de especialistas altamente qualificada......

SUPORTE PÓS VENDA ADS (BILINGUE - INGLÊS E ESPANHOL)
RH Ser Consultoria

Experiência em call center será um diferencial... habilidades de comunicação (falada e escrita) em inglês e espanhol avançado ou nativo... jornada de 6h20 diária... jornada de trabalho: escala 6x1 com folgas cíclicas... atividades do cargo: oferecer suporte aos clientes de toda américa latina que tem......