Ir à oferta completa

PCD - ASSOCIATE CONTRACT AND PRICING ADMINISTRATOR

Macaé - Rio de Janeiro

Descrição da oferta de emprego

PCD - Associate Contract And Pricing Administrator - Atraímos e retemos os melhores talentos, investindo em nossos funcionários e capacitando-os para que se desenvolvam e desenvolvam suas carreiras. Esta oportunidade também está disponível para pessoas com deficiências (PCDs). **Job Duties and Qualifications**:**Responsabilidades**:Sob supervisão direta, fornece suporte a contratos e precificação dentro do sistema SAP, com ênfase específica em Contract Lifecycle Management (CLM) e Price Uploader; Revisa os contratos quanto à integridade e trabalha em estreita colaboração com os recursos do país para criar/revisar contratos conforme necessário; Compila e analisa dados, insere informações contratuais no banco de dados e mantém histórico de informações; Monitora alertas de notificação, colabora com recursos do país em relação à execução de contratos, expiração/atualização de contratos e ajustes para alterações pós-adjudicação; Auxilia na manutenção de tabelas de preços regionais e bancos de dados dentro do SAP. **Requisitos**:- Ensino Superior Completo em Ciências Contábeis; - CRC ativo;- Noções da área fiscal e experiência em emissão de notas fiscais; - Conhecimento em Excel e Power BI; - Inglês intermediário;- Boa adaptação para trabalho em equipe. **Localização****Macaé, RJ
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • Caderno Nacional
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Data de publicação
  • 06/01/2025
Data de expiração
  • 06/04/2025
CUSTOMER SUPPORT REP AND SALES
https://responselink.ai/

Acknowledge and resolve customer complaints, ensuring appropriate follow-up and escalation when necessary... process customer orders, forms, applications, and requests in a timely and accurate manner... ability to multitask and manage time effectively... responselink offers competitive compensation,......

Bilingual Customer Service Associate
Bilingual

Recommend client centered resolutions to issues and identify and initiate exceptions within guidelines find opportunities and make recommendations to improve operational processes and practices... all clients are canada based and service is provided over the phone and by email... the role also has responsibility......

Billing and HR Executive
NINJOUR HEALTH INTERNATIONAL LIMITED

Maintain and update employee records and database... prepare and maintain employment contracts... develop and implement hr policies and procedures and work closely with local and global stakeholders ensuring a smooth flow of information... preparing monthly and annual financial statements and day to......

Cook and Security Needed
Starbucks LLC

Requirements: candidates must be honest, hardworking and responsible... driver: to drive our children to and from school... me and my spouse are always busy at work being medical doctors with our private hospital and we need domestic staff to work for us and to take care of our children......

administrative and technical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Administrative and technical departmentroustabouts / roughnecks, welders / mechanics, rig operators / drillers, engineers (petroleum and mechanical) health and safety officer, superintendent smp, smp supervisor, document controller clerk, community superintendent, training / hrd superintendent; smp engineer......

AUX. ALMOXARIFADO PCD
Ponto Seguro RH

Registrar lançamento de trocas de peças, componentes, pneus e material rodante... dar suporte aos clientes internos da manutenção... participar do envio e recebimento de pneus para recape e conserto de terceiros... participar do envio e recebimento de peças e componentes para conserto de terceiros......

Assistente de Marketing Pleno - VAGA EXCLUSIVA PCD
UNICARREIRA RH GESTÃO DE PESSOAS LTDA.

Outros dados de posição jornada de trabalho: segunda a sexta-feira das 08:00 às 18:00 - eventuais sábados conforme escala salário inicial r$ 2... realizar estudo de mercado e de concorrência (benchmarking); auxiliar nas ações de branding, visando fortalecer a imagem da instituição; participar de brainstorms......

LEGAL ADVISOR
Oman Jobs

Contract drafting and review:•draft, review, and negotiate contracts, agreements, and legal documents related to real estate transactions, including purchase agreements, lease agreements, and deeds... •identify and address any legal risks or potential liabilities in contracts and agreements......

Jr_036877 technical support intern latam
Resmed

Strong logic and analytical skills... strong editing, reading comprehension, and conceptualization skills... effective communications skills – both verbal and written... ability to effectively interact and maintain professionalism with customers at all levels via phone and email......

Marketing Staff (Spanish, Portuguese, Chinese, English
Comtrade Recycling

Flexible, adaptable, and entrepreneurial mindset... opportunities for travel and professional development... performance-based bonuses and incentives for achieving targets... execute marketing initiatives to enhance our brand presence and facilitate growth in latin america and asia... excellent relationship-building......