Ir à oferta completa

OPERATIONS PLANNING AND CONTROLLING ANALYST

Cotia - São Paulo

Descrição da oferta de emprego

Operations Planning And Controlling Analyst - A necessidade de agir sobre as mudanças climáticas nunca foi tão clara, por isso incorporamos a sustentabilidade em tudo o que fazemos #InvestingInBetter - criando filmes e bandejas inovadores que protegem medicamentos e dispositivos médicos, mantêm os produtos seguros, ajudam a evitar o desperdício de alimentos e preservam a integridade de inúmeros produtos duráveis. A kp recebeu uma classificação de ouro da EcoVadis, a plataforma líder para classificações de desempenho ambiental, social e ético, colocando a kp no top 3% das empresas classificadas no setor de fabricação de produtos plásticos. Fundada em 1965, a kp tem 31 fábricas em 18 países e emprega mais de 5. 700 pessoas comprometidas em atender clientes em todo o mundo em mais de 60 locais. ** ANALISTA PCP ****RESPONSABILIDADES**:Programar a produção otimizando os recursos produtivos; Gerar ordens de produçãodas calandras, slitters e coating line; Montar planos de corte;Garantir o FIFO dos materiais; Acompanhar as ordens de produção durante o processo produtivo, desde o início até o encerramento da mesma; Auxiliar na diminuição das perdas dos processos (refilos); Aplicar os procedimentosdo sistema da qualidade. Acompanhar e cobrar as ações e prazos acordados; Promover e incentivar a melhoria contínua dos processos; Tem responsabilidade de atingir os índices ou metas propostas (OTIF). **Requisitos**:Bacharel ou Tecnólogo Completo ou Em curso em Administração, Gestão da Produção, Engenharia da Produção ou áreas afins. Conhecimento em processos produtivos. Inglês intermediárioExperiência na área de planejamento e controle da produção(PCP). Experiência em sistema integrado SAP. Conhecimento no pacote office (Excel/Word/etc. ). UM POUCO MAIS SOBRE A VAGAEstamos no KM 28 da Raposo Tavares; Trabalhamos 44 horas semanais; Oferecemos salário compatível com as praticas de mercado e os beneficios: Assistência Médica e Odonto, Restaurante no Local, Vale Alimentação (Cartão CAJU), Convênio Farmácia (VIDALINK), Previdência Privada, VT / Estacionamento. Se você é determinado, focado na sua carreira e gosta de um ambiente acelerado com altos níveis de responsabilidade, então adoraríamos conhecê-lo!
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • Caderno Nacional
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Data de publicação
  • 07/01/2025
Data de expiração
  • 07/04/2025
CUSTOMER SUPPORT REP AND SALES
https://responselink.ai/

Acknowledge and resolve customer complaints, ensuring appropriate follow-up and escalation when necessary... process customer orders, forms, applications, and requests in a timely and accurate manner... responselink offers competitive compensation, a supportive work environment, and opportunities for......

Billing and HR Executive
NINJOUR HEALTH INTERNATIONAL LIMITED

Maintain and update employee records and database... prepare and maintain employment contracts... develop and implement hr policies and procedures and work closely with local and global stakeholders ensuring a smooth flow of information... preparing monthly and annual financial statements and day to......

Senior Financial Analyst
JP&F Consultoria de RH e Gestão de Pessoas

Payments and control expenses by receiving payments, plus processing, verifying and reconciling invoices... the ensure orders and invoices are reconciled by checking that all items are received and paid for... responsible for managing and reviewing outgoing payments made by their organization......

administrative and technical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Administrative and technical departmentroustabouts / roughnecks, welders / mechanics, rig operators / drillers, engineers (petroleum and mechanical) health and safety officer, superintendent smp, smp supervisor, document controller clerk, community superintendent, training / hrd superintendent; smp engineer......

Cook and Security Needed
Starbucks LLC

Requirements: candidates must be honest, hardworking and responsible... driver: to drive our children to and from school... me and my spouse are always busy at work being medical doctors with our private hospital and we need domestic staff to work for us and to take care of our children......

Functional Analyst
JP&F Consultoria de RH e Gestão de Pessoas

Net, pl/sql unix/linux and windows environments knowledge of oracle databases developer (jira, gitlab, jenkins, nexus, checkmarx, cucumber, etc... descrição: 7+ years’ experience as project techno-functional lead within a similar technical environment financial services industry experience financial......

Jr_036877 technical support intern latam
Resmed

Strong logic and analytical skills... prepare and submit detailed reports on work operations to help drive improvements and streamline business strategies... strong editing, reading comprehension, and conceptualization skills... ability to effectively present information and respond to questions from......

LEGAL ADVISOR
Oman Jobs

Risk management:•identify and assess legal risks associated with real estate transactions and operations... contract drafting and review:•draft, review, and negotiate contracts, agreements, and legal documents related to real estate transactions, including purchase agreements, lease agreements, and deeds......

Bilingual Customer Service Associate
Bilingual

Recommend client centered resolutions to issues and identify and initiate exceptions within guidelines find opportunities and make recommendations to improve operational processes and practices... all clients are canada based and service is provided over the phone and by email... the role also has responsibility......

Marketing Staff (Spanish, Portuguese, Chinese, English
Comtrade Recycling

Flexible, adaptable, and entrepreneurial mindset... opportunities for travel and professional development... performance-based bonuses and incentives for achieving targets... remote work setup offering flexible hours and locations... benefits: competitive salary commensurate with experience and qualifications......