Ir à oferta completa

FINANCIAL PLANNING SPECIALIST (FP&A)

São Paulo - São Paulo

Descrição da oferta de emprego

Financial Planning Specialist (Fp&A) - As informaçõesanalisadas incluem inventário, custos, receitas, despesas, cash flow,rentabilidade, desempenho operacional e budget. As atividades incluemcontabilidade de custos e orçamento; planejamento estratégico para modelagem decenários comerciais; análise de dados qualitativos e quantitativos para avaliar odesempenho financeiro e comercial em relação aos KPIs; e possivelmente análisedepreços e desempenho do projeto em relação ao orçamento. NÍVEL DE RESPONSABILIDADE:Contribuidor individual experiente (função operacional/técnica especializada, ouprofissional experiente). Trabalha de forma independente, com supervisão limitada. As demandas podem ser complexos, mas podem ser resolvidos dentro de uma estruturaestabelecida. PRINCIPAIS RESPONSABILIDADES:Relatórios, análise e comunicação de dados financeiros e operacionais para tomadade decisões e planejamento estratégico, juntamente com a garantia da integridadedos dados e do sistema. Controle e Análise de Custos - acompanhar, analisar e controlar os custosassociados aos projetos, tais como Mobilização / Desmobilização, Materiais deServiço e outros custos indiretos relacionados aos projetos. Auxiliar na elaboração de budgets, encargos fiscais e forecasts. Preparar e distribuir métricas de desempenho comercial, relatórios de fechamentomensal e anual. Preparar relatórios de gerenciamento de fim de mês, incluindo P&L e forecast. Analisar os custos do projeto e destacar quaisquer problemas de controle para aequipe de controles internos. Garantir a aderência aos controles financeiros dentro dos departamentosoperacionais relevantes. Auxiliar na elaboração de budget e forecast para diversos departamentos emcoordenação com os gerentes relevantes. Auxiliar no desenvolvimento de sistemas de monitoramento de custos, incluindo ocusto de capital de novos equipamentos, ciclo de vida e retornos financeiros. Apoiar a revisão mensal da carga tributária e previsão de pagamentos. Fornecer dados para análises ad hoc, conforme exigido pela gestão. Analisar dados fiscais e operacionais para auxiliar no planejamento financeiro, decapital e mão de obra. **Requisitos**:Formação superior em ciências contábeis ou áreas correlatas (a depender do nívelde conhecimento e experiência na área contábil)Experiência mínima de 5 anos na área (contábil/FP&A)Excel intermediário/avançadoVivência com utilização de sistemasInglês intermediário/avançadoDesejável espanhol intermediárioResidir próximo à Jaguariúna/SPTodas as nossas vagas são destinadas também a pessoas com deficiência. LI-DN1LI-HybridAbout UsWe are the people who use our big boxes to make a massive difference. We believein the positive impact of power and the ability to control temperature. We believewhat we do opens up opportunity and creates potential for individuals,communities, industries and societies over the world. We believe when we worktogether we can do anything. We believe in the power of our team. We are thepeople who keep the lights on. And we recruit the best talent, too. Our four values help us get even better at what we do. It-s the Aggreko way ofworking - we call it Always Orange. ALWAYS ORANGE MEANS:BEING DYNAMIC:We-re nimble and are always ready to react to an ever changing world. BEING EXPERT:We know our stuff, we-re great under pressure and we thrive in our busy,fast-paced, deadline-driven environment. We use our experience to make adifference. We know how to challenge and we have the courage of our convictions. BEING TOGETHER:We play for Team Aggreko and value the expertise of everyone around us. We-reaccountable and we hold others to account. BEING INNOVATIVE:We never miss an opportunity to learn, to look out, or to be better. Aggreko is an equal opportunity employer. We are committed to providing aninclusive environment that allows each employee to be their best based upon theirmerit, talent and aspiration. We do not discriminate, and we abide by the laws inthe locations in which we operate. Formação superior em ciências contábeis ou áreas correlatas (a depender do nível de conhecimento e experiência na área contábil)Experiência mínima de 5 anos na área (contábil/FP&A)Excel intermediário/avançadoVivência com utilização de sistemasInglês intermediário/avançadoDesejável espanhol intermediárioResidir próximo à Jaguariúna/SPTodas as nossas vagas são destinadas também a pessoas com deficiência. LI-DN1LI-HybridAbout UsWe are the people who use our big boxes to make a massive difference. We believe in the positive impact of power and the ability to control temperature. We believe what we do opens up opportunity and creates potential for individuals, communities, industries and societies over the world. We believe when we work together we can do anything. We believe in the power of our team. We are the people who keep the lights on. And we recruit the best talent, too. Our four values help us get even better at what we do. It-s the Aggreko way of working - we call it Always Orange.
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • Caderno Nacional
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Data de publicação
  • 21/12/2024
Data de expiração
  • 21/03/2025
Senior Financial Analyst
JP&F Consultoria de RH e Gestão de Pessoas

The accounts payable specialist will have both a day-to-day and ongoing impact on financial transactions, keeping us on track, on time, and on good terms with our valued partners... o review invoices for appropriate documentation prior to payment o perform invoice and general ledger data entry o execute......

Customer Success Specialist (PT language) (Remote)
Hostinger

Do you dream of launching your career in it, but need some experience to get started? do you believe that communication is your strong suit? do you think that customers deserve more than just support? are you willing to go above and beyond to help them succeed? we've got a match! we are looking for a......

Junior IT Customer Success Specialist (EN Language) (Remote)
Hostinger

Initial period to gain knowledge in technology, product, and communication areas... strong problem-solving skills and the ability to think critically when addressing tasks... minimum amd ryzen 4000 or higher... paid suspension days... apply problem-solving skills and resourcefulness and show our......

Functional Analyst
JP&F Consultoria de RH e Gestão de Pessoas

Descrição: 7+ years’ experience as project techno-functional lead within a similar technical environment financial services industry experience financial system (accounting and/or financial reporting), credit risk or data warehouse itil project management... ) experience in multicultural environment......

SAP Analytics Cloud
JP&F Consultoria

Descrição: • design, build, test applications on the sap bpc platform or the sac planning platform, following the requirements defined by industry and line of business experts, using an agile methodology; • promote the applications built, interacting with marketing, sales and professional services organizations......

Billing and HR Executive
NINJOUR HEALTH INTERNATIONAL LIMITED

Preparing monthly and annual financial statements and day to day accounting... hr specialist certificate or equivalent further training will be an added advantage work experience: minimum of 3-5 years in a similar role others: knowledge of brazil employment law and social security system and regular......

Atuário (Latin America Region)
JP&F Consultoria de RH e Gestão de Pessoas

The business solutions executive - latin america region is a product and market specialist – with technical expertise and experience in the latin america insurance industry... in order to operate at this level, you will need to display a thorough understanding of modeling systems, regulations, calculations......

Oportunidade SAP PP-PM-QM
WAYON IT SOLUTIONS LTDA

Conhecimento avançado das melhores práticas de gestão de produção, manutenção e qualidade... profundo conhecimento das funcionalidades e configurações dos módulos sap pp/pm/qm... habilidades de programação para personalizações avançadas nos módulos sap pp/pm/qm... garantindo altos padrões de qualidade......

administrative and technical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account / finance officer,......

Actuary (Latin America Region)
JP&F Consultoria de RH e Gestão de Pessoas

Descrição: the business solutions executive - latin america region is a product and market specialist – with technical expertise and experience in the latin america insurance industry... in order to operate at this level, you will need to display a thorough understanding of modeling systems, regulations......