Ir à oferta completa

FINANCIAL PLANNING SPECIALIST

Porto Alegre - Rio Grande do Sul

Descrição da oferta de emprego

Financial Planning Specialist - Dar suporte à todas as áreas da empresa sobre informações financeiras ( Actual/FCST/PLAN ); Elaboração de Orçamento em conjunto com os Heads Comerciais e de áreas de suporte. Preparação de P&L por Business Units com analises e explicações de variações entre Actual vs FCST/PLAN. Elaboração/Controle de análises financeiras por centros de custos, conta contábil, projetos e produtos. Lançamentos de produtos; controle de Capex e preparando explicações em caso de deltas vs planejado. Preenchimento de reportes Corporativos de fechamentos mensais e trimestrais, LE, reportes de BDG e FCST e reportes rotineiros ou não adicionais (MAR, MBR, QBR e outros). Consolidação de regional de reports e analises de Vision Care Latam. Atendimento a demandas pontuais de clientes internos e Corporativos. Conduzir as rotinas diárias de FP&A, atendendo todas as demandas (Corp/Mex/Brasil) de maneira precisa e pontual. Dar suporte à todas as áreas da empresa sobre informações financeiras ( Actual/FCST/PLAN ); Elaboração de Orçamento em conjunto com os Heads Comerciais e de áreas de suporte. Preparação de P&L por Business Units com analises e explicações de variações entre Actual vs FCST/PLAN. Elaboração/Controle de análises financeiras por centros de custos, conta contábil, projetos e produtos. Lançamentos de produtos; controle de Capex e preparando explicações em caso de deltas vs planejado. Preenchimento de reportes Corporativos de fechamentos mensais e trimestrais, LE, reportes de BDG e FCST e reportes rotineiros ou não adicionais (MAR, MBR, QBR e outros). Consolidação de regional de reports e analises de Vision Care Latam. Atendimento a demandas pontuais de clientes internos e Corporativos. Conduzir as rotinas diárias de FP&A, atendendo todas as demandas (Corp/Mex/Brasil) de maneira precisa e pontual. Dar suporte à todas as áreas da empresa sobre informações financeiras ( Actual/FCST/PLAN ); Elaboração de Orçamento em conjunto com os Heads Comerciais e de áreas de suporte. Preparação de P&L por Business Units com analises e explicações de variações entre Actual vs FCST/PLAN. Elaboração/Controle de análises financeiras por centros de custos, conta contábil, projetos e produtos. Lançamentos de produtos; controle de Capex e preparando explicações em caso de deltas vs planejado. Preenchimento de reportes Corporativos de fechamentos mensais e trimestrais, LE, reportes de BDG e FCST e reportes rotineiros ou não adicionais (MAR, MBR, QBR e outros). Consolidação de regional de reports e analises de Vision Care Latam. Atendimento a demandas pontuais de clientes internos e Corporativos.
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • Caderno Nacional
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Data de publicação
  • 23/12/2024
Data de expiração
  • 23/03/2025
Senior Financial Analyst
JP&F Consultoria de RH e Gestão de Pessoas

The accounts payable specialist will have both a day-to-day and ongoing impact on financial transactions, keeping us on track, on time, and on good terms with our valued partners... o review invoices for appropriate documentation prior to payment o perform invoice and general ledger data entry o execute......

Customer Success Specialist (PT language) (Remote)
Hostinger

Do you dream of launching your career in it, but need some experience to get started? do you believe that communication is your strong suit? do you think that customers deserve more than just support? are you willing to go above and beyond to help them succeed? we've got a match! we are looking for a......

Junior IT Customer Success Specialist (EN Language) (Remote)
Hostinger

Be a true ambassador by empowering our customers to build their online success! dive deep into the world of it by polishing your technical expertise daily... 5-week initial period to gain knowledge in technology, product, and communication areas... mac os x, with macos 13... additional service fee: available......

Functional Analyst
JP&F Consultoria de RH e Gestão de Pessoas

Descrição: 7+ years’ experience as project techno-functional lead within a similar technical environment financial services industry experience financial system (accounting and/or financial reporting), credit risk or data warehouse itil project management... net, pl/sql unix/linux and windows environments......

SAP Analytics Cloud
JP&F Consultoria

Descrição: • design, build, test applications on the sap bpc platform or the sac planning platform, following the requirements defined by industry and line of business experts, using an agile methodology; • promote the applications built, interacting with marketing, sales and professional services organizations......

Billing and HR Executive
NINJOUR HEALTH INTERNATIONAL LIMITED

Preparing monthly and annual financial statements and day to day accounting... hr specialist certificate or equivalent further training will be an added advantage work experience: minimum of 3-5 years in a similar role others: knowledge of brazil employment law and social security system and regular......

Atuário (Latin America Region)
JP&F Consultoria de RH e Gestão de Pessoas

The business solutions executive - latin america region is a product and market specialist – with technical expertise and experience in the latin america insurance industry... in order to operate at this level, you will need to display a thorough understanding of modeling systems, regulations, calculations......

Oportunidade SAP PP-PM-QM
WAYON IT SOLUTIONS LTDA

Com intuito de gestão gerenciem de forma eficaz o ciclo de vida completo dos produtos, desde o planejamento da produção até a manutenção de instalações e o controle de qualidade... ” experiência em projetos de implementação sap pp/pm/qm em setores específicos, como manufatura, automotivo ou farmacêutico......

administrative and technical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account / finance officer,......

Actuary (Latin America Region)
JP&F Consultoria de RH e Gestão de Pessoas

Descrição: the business solutions executive - latin america region is a product and market specialist – with technical expertise and experience in the latin america insurance industry... in order to operate at this level, you will need to display a thorough understanding of modeling systems, regulations......