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CRO ANALYST (WEBOPS)

São Paulo - São Paulo

Descrição da oferta de emprego

CRO Analyst (WebOps) - The position is based in São Paulo. About the role Writes and utilizes web development code and ongoing support of websites ensuring compliance with industry standards. Follows and/or creates website development best practices while adhering to team and industry coding standards and corporate policies. Enhances graphical design elements on websites; corrects or recreates. Tests and troubleshoots to optimize the layout of materials, site performance, and compatibility with various browsers. Analyzes and recommends solutions to root quality and/or efficiency problems. Creates and maintains technical documentation. Performs maintenance on existing websites or needed enhancements. Provides wider feedback on performance. Makes suggestions for problem solutions or software enhancements, which will typically be reviewed by a more senior developer. Implements solutions as directed within standards. Participates in project planning sessions with team members to analyze development requirements, provide solutions, and provide work breakdown and estimates of work. Typically works on multiple projects at a time and as a member of the project team(s) or as part of a specialist cross-project team on multiple developments. Works on larger, more complex projects during product creation phase that requires subject matter expertise. Provides status updates for own scope of work within projects. About You Bachelors degree in marketing, communications, or a related field. Experience in digital marketing. Proficiency in Adobe Suite tools, particularly Adobe Campaign, Adobe Analytics, or similar software for managing digital marketing campaigns. Strong understanding of SEO principles and their impact on search engine rankings. Experience developing and implementing digital marketing strategies to meet business objectives, including lead generation and conversion. Excellent communication skills, both written and verbal, with the ability to effectively communicate complex concepts and ideas to stakeholders at all levels. Ability to work independently and collaboratively in a fast-paced environment, meeting deadlines and delivering results under pressure. Attention to detail and organizational skills to manage multiple tasks simultaneously. Fluency in English and Portuguese language. Fluency in Spanish will be a plus. Familiarity with Google Analytics, HubSpot, Salesforce, and CRM systems would be advantageous. O que iremos te oferecer? Modelo de trabalho híbrido: Adotamos o modelo de trabalho híbrido e flexível (de 2 a 3 dias por semana no escritório, dependendo da função), oferecendo uma experiência que proporciona conexão das equipes de maneira digital e fisicamente. Wellbeing: plano de benefícios abrangente que inclui assistência médica e odontológica, acesso a plataformas de bem-estar físico e psicológico, benefício flexível de vale alimentação ou refeição. Férias flexíveis, dois dias de folga para saúde mental em toda a empresa; trabalho remoto por até 8 semanas em um ano, sendo que 4 dessas semanas podem ser fora do país e as demais no país, e programas de incentivo aos funcionários. Programa de Apoio ao Colaborador com recursos para o bem-estar mental, físico e financeiro. Cultura: empresa globalmente reconhecida e premiada por igualdade, diversidade e inclusão, flexibilidade, equilíbrio entre vida pessoal e profissional e muito mais. Aprendizado e desenvolvimento: Acesso ao LinkedIn Learning; Talent Marketplace interno com oportunidades de trabalhar em projetos de diferentes equipes; plano de mentoria e Ten Thousand Coffees Thomson Reuters, programa de conversa com líderes. Impacto social: quatro grupos de recursos empresariais orientados por funcionários; dois dias de voluntariado remunerado anualmente; iniciativas ambientais, sociais e de governança (ESG) para impacto local e global. Trabalho com propósito: ajudamos nossos clientes a buscar justiça, verdade e transparência. Juntos, com os profissionais e as instituições que atendemos, ajudamos a defender o estado de direito, a fazer girar as engrenagens do comércio, a capturar agentes mal-intencionados, a relatar os fatos e a fornecer informações confiáveis e imparciais a pessoas de todo o mundo. Como uma empresa global, contamos com a diversidade de culturas e pensamentos para atingir nossos objetivos. Para garantir que possamos fazer isso, buscamos talentos qualificados em nossas operações em todo o mundo, independentemente de raça, cor, gênero, nacionalidade, religião, deficiência, idade, estado civil ou qualquer outra classificação protegida pela legislação nacional ou local. Temos orgulho de sermos um empregador que oferece oportunidades iguais de emprego. Ao clicar em Candidatar-se, será iniciado o processo de envio de uma candidatura. Se tiver alguma dúvida antes de clicar em Candidatar-se, entre em contato com o recrutador. #J-18808-Ljbffr
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Detalhes da oferta

Empresa
  • Caderno Nacional
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Data de publicação
  • 25/12/2024
Data de expiração
  • 25/03/2025
Functional Analyst
JP&F Consultoria de RH e Gestão de Pessoas

Net, pl/sql unix/linux and windows environments knowledge of oracle databases developer (jira, gitlab, jenkins, nexus, checkmarx, cucumber, etc... ) experience in multicultural environment benefícios: assistência médica / medicina em grupo, seguro de vida em grupo, tíquete refeição, vale transporte......

Senior Financial Analyst
JP&F Consultoria de RH e Gestão de Pessoas

Salário: salário competitivo com o mercado regime de contratação: clt - efetivo local de trabalho: campinas - sp modalidade de trabalho: hibrido... responsible for managing and reviewing outgoing payments made by their organization... reconciles processed work by verifying entries and comparing system......

administrative and technical department
RAINSTEAL OIL & GAS

If you are eligible for the above listed position, please contact us at *****@*****) we shall send you an appointment letter (benefit and entitlement) requisitos do trabalho atleast 1 year of experience practical experience... business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor......