Ir à oferta completa

BUSINESS PARTNER

Florianópolis - Santa Catarina

Descrição da oferta de emprego

Business Partner - Esse papel exige habilidades de organização, comunicação e proatividade para que o assistente possa lidar com responsabilidades de alto nível e responder rapidamente às necessidades do diretor. Responsabilidades:Coordenação entre Áreas: Servir de ponte entre o diretor e as demais equipes, garantindo que os departamentos envolvidos nas operações estejam alinhados com os objetivos e planos estratégicos. O assistente garante que a comunicação flua com precisão e agilidade. Preparação e Análise de Relatórios: Reunir, organizar e interpretar dados operacionais para fornecer ao diretor informações precisas e prontas para a tomada de decisões. Organização de Reuniões e Eventos: Organizar reuniões entre a liderança e os departamentos de operações, preparando pautas, acompanhando discussões e fazendo o follow-up das ações definidas. Tomada de Decisões Operacionais Menores: Tomar decisões em nome do diretor de operações em situações menos complexas, especialmente aquelas que requerem rápida resposta. Gestão de Informações Confidenciais: Lidar com informações estratégicas e sensíveis, garantindo a confidencialidade e a discrição. Qualidades Importantes:Organização e Planejamento Habilidade de Tomada de Decisões Boa Comunicação Visão Estratégica Discrição e Confiabilidade Benefícios:Auxílio combustível Vale-transporte Vale-alimentação #J-18808-Ljbffr
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • Caderno Nacional
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Data de publicação
  • 28/12/2024
Data de expiração
  • 28/03/2025
Design Thinking Consultant - People Office
JP&F Consultoria de RH e Gestão de Pessoas

Proactively drives and promotes design thinking approach both internally within tpo and externally to the business... plays an integral role in tpo (the people office) processes utilizing knowledge of products and their capabilities develops appropriate product solutions to meet colleague & business......

LEGAL ADVISOR
Oman Jobs

•advise senior management on legal matters affecting business decisions and strategic initiatives... •analyze complex legal issues and provide strategic recommendations to mitigate risks and achieve business objectives... whatsapp: +96893556809... •train real estate staff on compliance procedures and......

Atuário (Latin America Region)
JP&F Consultoria de RH e Gestão de Pessoas

You will work within the business solutions team in the americas segment... the business solutions executive - latin america region is a product and market specialist – with technical expertise and experience in the latin america insurance industry... you will be responsible for delivering training and......

Marketing Staff (Spanish, Portuguese, Chinese, English
Comtrade Recycling

Excellent relationship-building capabilities with suppliers, customers, and business partners... our global team is committed to delivering top-tier services to our valued customers, suppliers, and business partners... collaborate with team members to efficiently manage purchasing, sales, marketing,......

Jr_036877 technical support intern latam
Resmed

Prepare and submit detailed reports on work operations to help drive improvements and streamline business strategies... requisitos do trabalho let’s talk about you in this dynamic role, you'll gain valuable hands-on experience and insights into operations that are key to business success......

Actuary (Latin America Region)
JP&F Consultoria de RH e Gestão de Pessoas

You will work within the business solutions team in the americas segment... descrição: the business solutions executive - latin america region is a product and market specialist – with technical expertise and experience in the latin america insurance industry... in your consultancy capacity you will......

Analista FP&A
JP&F Consultoria de RH e Gestão de Pessoas

Descrição: construção do orçamento e acompanhamento de resultados; business partner financeiro latam; apoiar gestores/ stakeholders com reports da área e indicadores; acompanhar dados relacionados aos meios de pagamentos da companhia garantindo estabilidade... formação: formação na área de finanças (administração......

Auxiliar de cozinha
Rh soul partner

Experiência anterior na função é um diferencial... outros dados de posição benefícios: vale transporte, vale alimentação, refeição no refeitório da empresa, assistência médica unimed ou santa tereza e odontológica uniodonto, seguro de vida bradesco , participação nos resultados (ppr), programa de descontos......

Garçom
Rh soul partner

Requisitos do trabalho requisitos: ter disponibilidade para atuação 6x1 necessário ter experiência anterior na função... atribuições: ficará responsável por oferecer um excelente serviço de atendimento para garantir satisfação dos clientes, anotar os pedidos, servir os pratos e bebidas, fazer recomendações......

Search Quality Rater - Portuguese (Brazil)
Welocalize

However, you'll only be able to receive support from the project management team during business hours (monday-friday, 9:00 am - 5:30 pm pacific) project details job title: search quality rater location: remote, brazil-based hours: minimum 10 hours per week, up to 20 hours per week; set your own schedule......