BUSINESS ANALYST
Descrição da oferta de emprego
Sua experiência, conhecimento e compromisso nos ajudarão a enfrentar os desafios de nossos clientes.
Você apoiará diferentes projetos através de sua experiência como Business Analyst Suas principais responsabilidades.
Colaborar com stakeholders para entender as necessidades de negócios e criar especificações técnicas para a integração de dados.
Trabalhar com as equipes de TI, especialmente Data Engineering e Power BI, garantindo integração fluida e uso eficaz dos dados para insights.
Analisar e documentar processos atuais, identificando oportunidades de melhoria por meio da integração.
Atuar como um intermediário entre usuários de negócios e equipes técnicas, assegurando comunicação clara.
Apoiar a implementação e teste de soluções de integração de dados, garantindo alinhamento com as necessidades e a estratégia da empresa.
Contribuir para o desenvolvimento de governança de dados e melhores práticas de integração.
Qualificações.
Experiência comprovada como Business Analyst, com foco em projetos de integração de dados e inteligência de negócios.
Sólido conhecimento da Plataforma B2B do Walmart, estrutura de dados e experiência com o Projeto Luminate ou similares.
Habilidade para colaborar com equipes de TI, especialmente Data Engineering e Power BI, em projetos de integração.
Excelentes habilidades de comunicação e interpessoais para conectar equipes de negócios e técnicas.
Perfil analítico, capaz de identificar oportunidades de melhoria orientadas por dados.
A Amaris Consulting se orgulha de ser um local de trabalho com igualdade de oportunidades.
Estamos comprometidos em promover a diversidade dentro da força de trabalho e criar um ambiente de trabalho inclusivo.
Para este fim, acolhemos candidaturas de todos os candidatos qualificados independentemente do sexo, orientação sexual, raça, etnia, crenças, idade, estado civil, deficiência ou outras características.
Detalhes da oferta
- Amaris Consulting
- 13/12/2024
- 13/03/2025
Descrição: 7+ years’ experience as project techno-functional lead within a similar technical environment financial services industry experience financial system (accounting and/or financial reporting), credit risk or data warehouse itil project management... net, pl/sql unix/linux and windows environments......
O review invoices for appropriate documentation prior to payment o perform invoice and general ledger data entry o execute credit card and bank account reconciliation o generate purchase orders as necessary o print and obtain signatures on all checks o assist senior financial officers as needed horário:......
Business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account / finance officer,......
Proactively drives and promotes design thinking approach both internally within tpo and externally to the business... plays an integral role in tpo (the people office) processes utilizing knowledge of products and their capabilities develops appropriate product solutions to meet colleague & business......
•advise senior management on legal matters affecting business decisions and strategic initiatives... •analyze complex legal issues and provide strategic recommendations to mitigate risks and achieve business objectives... •train real estate staff on compliance procedures and best practices......
You will work within the business solutions team in the americas segment... the business solutions executive - latin america region is a product and market specialist – with technical expertise and experience in the latin america insurance industry... candidates must be fluent in advanced......
Excellent relationship-building capabilities with suppliers, customers, and business partners... our global team is committed to delivering top-tier services to our valued customers, suppliers, and business partners... outros dados de posição experience and qualifications: no prior experience required......
Prepare and submit detailed reports on work operations to help drive improvements and streamline business strategies... requisitos do trabalho let’s talk about you in this dynamic role, you'll gain valuable hands-on experience and insights into operations that are key to business success......
You will work within the business solutions team in the americas segment... descrição: the business solutions executive - latin america region is a product and market specialist – with technical expertise and experience in the latin america insurance industry... horário: comercial benefícios: vale transporte......
However, you'll only be able to receive support from the project management team during business hours (monday-friday, 9:00 am - 5:30 pm pacific) project details job title: search quality rater location: remote, brazil-based hours: minimum 10 hours per week, up to 20 hours per week; set your own schedule......