Ir à oferta completa

BID PROPOSAL SPECIALIST

Belo Horizonte - Minas Gerais

Descrição da oferta de emprego

Bid Proposal Specialist - Este profissional será responsável por liderar todo o ciclo de propostas, garantindo conformidade com os requisitos legais, econômicos e técnicos, além de assegurar a entrega no prazo, com qualidade e preço competitivo no mercado. Idiomas: Fluência em Inglês, Espanhol e Português é indispensável . A entrevista será conduzida em todos os três idiomas. Responsabilidades: Liderar os processos de licitação e propostas, validando riscos e garantindo a entrega no prazo, dentro das exigências do cliente. Analisar e desenvolver cronogramas econômicos, assegurando um fluxo de caixa adequado e considerando custos diretos, indiretos e riscos financeiros. Coordenar com especialistas em soluções para garantir que as ofertas técnicas e as análises de custo estejam coerentes com os requisitos das licitações. Manter o status atualizado das ofertas, oportunidades e pipeline projetado. Compreender a evolução do mercado e da tecnologia, alinhando com o portfólio da empresa. Realizar treinamento contínuo sobre as soluções da empresa. Cumprir com os procedimentos internos relacionados aos processos de licitação e propostas. Detectar oportunidades comerciais dentro das licitações e propostas, desenvolvendo-as em conjunto com a equipe de vendas. Promover boas relações com colegas e membros da equipe, gerando sinergias com as áreas de apoio. Requisitos: 3 anos de experiência em licitações públicas e privadas. Capacidade de gerenciar múltiplas licitações simultaneamente. Habilidades analíticas avançadas e detalhada revisão de escopos e objetivos. Conhecimento sobre tráfego urbano, sistemas de pedágio (Plaza e MLFF), soluções ITS (estradas e túneis) e/ou telecomunicações. Graduação em Engenharia. Experiência em integração de software para soluções de tráfego urbano e/ou rodoviário. Experiência em gestão de entrega e implementação de projetos é valorizada. Outros Detalhes: Período inicial: 4-6 meses, com possibilidade de extensão e efetivação. Horário semanal: 44 horas. Localização: Belo Horizonte, Brasil 80% do tempo: remoto; 20% no escritório (principalmente no início, para integração com a equipe e entendimento do modo de trabalho).
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • Caderno Nacional
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Data de publicação
  • 20/12/2024
Data de expiração
  • 20/03/2025
Customer Success Specialist (PT language) (Remote)
Hostinger

Do you dream of launching your career in it, but need some experience to get started? do you believe that communication is your strong suit? do you think that customers deserve more than just support? are you willing to go above and beyond to help them succeed? we've got a match! we are looking for a......

Junior IT Customer Success Specialist (EN Language) (Remote)
Hostinger

Initial period to gain knowledge in technology, product, and communication areas... strong problem-solving skills and the ability to think critically when addressing tasks... minimum amd ryzen 4000 or higher... paid suspension days... apply problem-solving skills and resourcefulness and show our......

Marketing executive
Ninjour health international limited

Requisitos do trabalho requirements basic education: completed basic education (mba, marketing) further education: specialist certificate or equivalent further training in marketing work experience: minimum of 3-5 years in a similar role workload:100% contract: contract and based on performance, evaluation......

Techno Commercial Engineer
NINJOUR HEALTH INTERNATIONAL LIMITED

Market expansion for medical equipment sales, competition analysis, client and stakeholder management, proposal developments and negotiations... based in sao paulo, brazil! we are a medical device company specializing in the manufacturing of top-quality medical products in urology and gastroenterology......

Billing and HR Executive
NINJOUR HEALTH INTERNATIONAL LIMITED

Hr specialist certificate or equivalent further training will be an added advantage work experience: minimum of 3-5 years in a similar role others: knowledge of brazil employment law and social security system and regular accounting practices send us your application documents (resume, cover letter......

Atuário (Latin America Region)
JP&F Consultoria de RH e Gestão de Pessoas

The business solutions executive - latin america region is a product and market specialist – with technical expertise and experience in the latin america insurance industry... benefícios:vale transporte, assistência médica / medicina em grupo, tíquete refeição, assistência odontológica, seguro de vida......

administrative and technical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food and beverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager, assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator, beverage server, beverage shift......

Actuary (Latin America Region)
JP&F Consultoria de RH e Gestão de Pessoas

Descrição: the business solutions executive - latin america region is a product and market specialist – with technical expertise and experience in the latin america insurance industry... horário: comercial benefícios: vale transporte, assistência médica / medicina em grupo, tíquete refeição, assistência......

Senior Financial Analyst
JP&F Consultoria de RH e Gestão de Pessoas

The accounts payable specialist will have both a day-to-day and ongoing impact on financial transactions, keeping us on track, on time, and on good terms with our valued partners... responsible for managing and reviewing outgoing payments made by their organization... salário: salário competitivo com......