Ir à oferta completa

AIR CHARTER SERVICE CARGO CHARTER SALES CONSULTANT

São Paulo - São Paulo

Descrição da oferta de emprego

Company Description WHO IS AIR CHARTER SERVICE Our Cargo Charter services consists of humanitarian relief, dangerous goods, animal transportation and pharmaceutical transport.
Our Cargo team manages the full sales cycle, so all our clients have to do is board their freight! Our team focuses on providing high quality customer service and making a special effort to ensure your client’s chartering requests are handled as quickly as possible! ACS São Paulo seeking an individual who has proven experience and skills in promoting value through customer service, ability to foster long-lasting client relationships and is interested in going the extra mile.
If this sounds like responsibilities you have had in the past then apply today! QUEM É O SERVIÇO DE FRETE AÉREO Nossos serviços de Fretamento de Carga consistem em ajuda humanitária, mercadorias perigosas, transporte de animais e transporte farmacêutico.
Nossa equipe de Carga gerencia todo o ciclo de vendas, então tudo o que nossos clientes precisam fazer é embarcar em sua carga! Nossa equipe se concentra em fornecer atendimento ao cliente de alta qualidade e fazer um esforço especial para garantir que as solicitações de fretamento do seu cliente sejam atendidas o mais rápido possível! A ACS São Paulo está procurando um indivíduo que tenha experiência e habilidades comprovadas na promoção de valor por meio do atendimento ao cliente, capacidade de promover relacionamentos duradouros com os clientes e que esteja interessado em ir além.
Se isso soa como responsabilidades que você teve no passado, inscreva-se hoje! Job Description A DAY IN THE LIFE Building your list of potential customers by researching our database, websites, LinkedIn and trade press etc Pro-actively targeting your list through outbound sales calls, emails and visits (both face-to-face and virtual) and converting them from potential customers to ACS customers Building relationships with Cargo Operators to ensure access to the widest range of aircraft available to provide solutions for our customers Maintain relationships with customers to ensure repeat business Working to sales target meeting financial objectives Ability to demonstrate expert understanding of the aircraft and chartering process Manage charter bookings from enquiry to completion Receiving inbound requests for urgent charters virtually 24/7 Present bespoke quotes to customers demonstrating good commercial acumen Flight watching/overseeing flight departures (this might be unsociable hours) UM DIA NA VIDA Construindo sua lista de clientes em potencial pesquisando nosso banco de dados, sites, LinkedIn e imprensa comercial, etc.
Direcionar proativamente sua lista por meio de ligações de vendas, e-mails e visitas (presenciais e virtuais) e convertê-los de clientes potenciais em clientes ACS Construir relacionamentos com Operadores de Carga para garantir acesso à mais ampla gama de aeronaves disponíveis para fornecer soluções aos nossos clientes Manter relacionamentos com os clientes para garantir a repetição de negócios Trabalhar para atingir a meta de vendas atendendo aos objetivos financeiros Capacidade de demonstrar compreensão especializada da aeronave e do processo de fretamento Gerencie reservas de fretamento desde a consulta até a conclusão Recebendo solicitações de fretamentos urgentes praticamente 24 horas por dia, 7 dias por semana Apresentar orçamentos personalizados aos clientes demonstrando boa perspicácia comercial Observação de voos/supervisão de partidas de voos (podem ser horas anti-sociais) Qualifications O QUE PROCURAMOS Gosta de trabalhar em um ambiente de trabalho colaborativo  Entusiasmado e comprometido com a função  Paciente e focado na construção de relacionamentos com clientes  Habilidades interpessoais  Interessado em vendas e atingir metas de vendas Não é necessária experiência ou conhecimento prévio em aviação Additional Information WHAT IS IN IT FOR YOU BRL monthly  + 10% uncapped commission Clear path for career advancement from Trainee Broker to Director Job stability and leadership support of development Affordable health and dental insurance plans  Life insurance  Meal vouchers Transportation allowance Vacation time  Paid sick time Paid public holidays O QUE HÁ PARA VOCÊ R$ mensais + 10% de comissão ilimitada Caminho claro para o avanço na carreira de corretor estagiário a diretor Estabilidade no emprego e apoio da liderança ao desenvolvimento Planos de saúde e odontológicos acessíveis  Seguro de vida  Vale-refeição Subsídio de transporte Tempo de férias  Tempo de doença remunerado Feriados pagos TRAINING & TRAVEL Award-winning professional training and one-on-one mentoring International training based in our London HQ Opportunities for international and domestic travel or relocation Training and travel expenses are covered by the company TREINAMENTO E VIAGENS Treinamento profissional premiado e mentoria individual Treinamento internacional baseado em nossa sede em Londres Oportunidades para viagens ou relocação nacionais e internacionais Despesas de treinamento e viagens são cobertas pela empresa COMPANY CULTURE A dynamic and fast-growing company Modern office with luxury amenities Balance between independent and team-oriented work A welcoming, enjoyable, and interactive environment – seasonal events and team night outings Flexible start and end time hours Future work-from-home opportunities; 1x day a week CULTURA DA EMPRESA Uma empresa dinâmica e em rápido crescimento Escritório moderno com comodidades de luxo Equilíbrio entre trabalho independente e trabalho em equipe Um ambiente acolhedor, agradável e interativo – eventos sazonais e passeios noturnos em equipe Horário flexível de início e término Oportunidades futuras de trabalhar em casa; 1x dia por semana Check us out on social media!  LinkedIn  -  Facebook  -  Instagram  -  TikTok  -  Twitter  -  Youtube Diversity & Inclusion.
Air Charter Service Inc.
is proud to be an Equal Opportunity and Affirmative Action employer.
We celebrate diversity and are committed to creating an inclusive environment for all employees.
Diversidade e Inclusão.
A Air Charter Service Inc.
tem orgulho de ser um empregador de Igualdade de Oportunidades e Ação Afirmativa.
Celebramos a diversidade e estamos comprometidos em criar um ambiente inclusivo para todos os funcionários.
WHAT ARE THE NEXT STEPS? Submit your resume to us today and a member of our recruitment team will be in touch! QUAIS SÃO OS PRÓXIMOS PASSOS? Envie seu currículo para nós hoje e um membro de nossa equipe de recrutamento entrará em contato! Job Location
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • AirCharterService1
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Tipo de Contrato
  • Indeterminado
Data de publicação
  • 20/11/2024
Data de expiração
  • 18/02/2025
Bilingual Customer Service Associate
Bilingual

All clients are canada based and service is provided over the phone and by email... this role is primarily accountable for handling, resolving, and communicating service requests from canadian clients... responsible for contributing to a strong collaborative team and building customer working relationships......

Sales Head
NINJOUR HEALTH INTERNATIONAL LIMITED

Plan and control customer and sales cycles... job description we are looking for a highly motivated sales head for our biorad medisys latam team... intensive networking and relationship with kols, doctors, dealers and vendors... the candidate should have experience in selling our related product lines......

Techno Service Engineer
NINJOUR HEALTH INTERNATIONAL LIMITED

Job description complete end to end technical support and service know how that includes receipt of purchase order to delivery, installation, clearance of client outstanding... preventive maintenance and corrective maintenance as per schedule... you will be responsible for technical and commercial aspects......

Descrição do Cargo: Oficial de Relações Públicas
Vendomes general trading

Outros dados de posição qualificações: formação superior em relações públicas, comunicação, jornalismo ou áreas relacionadas... ] setor: [inserir setor] sobre a empresa: nossa empresa, líder no setor [inserir setor], busca um oficial de relações públicas dedicado e dinâmico para se juntar à nossa equipe......

Inside Sales
Slever

Atingir e superar metas de vendas mensais... conhecimento de excel é um diferencial... capacidade de trabalhar em um ambiente de ritmo acelerado... requisitos do trabalho requisitos: experiência prévia em vendas... manter um pipeline de vendas organizado e atualizar informações no crm......

Design Thinking Consultant - People Office
JP&F Consultoria de RH e Gestão de Pessoas

Proactively drives and promotes design thinking approach both internally within tpo and externally to the business... drive and promote design thinking approach both internally to tpo and more broadly across the business- supports in turning ideation into requirements- designing and delivery of design......

SALESMAN (OUTDOOR)
Oman Jobs

Develop and implement effective sales strategies to meet and exceed sales targets... php?id=6007 company industry: cleaning materials distributor job title: salesman- outdoor total years of experience: minimum 3 years in any sales field (outdoor sales will be preferable) gcc experience: minimum 3 years......

administrative and technical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food and beverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager, assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator, beverage server, beverage shift......

Techno Commercial Engineer
NINJOUR HEALTH INTERNATIONAL LIMITED

Knowledge of complete sales cycle, revenue target alignment and quality assurance... you will be responsible for sales target achievement, leading sop's for multiple modules, actual presence in or... job description complete end to end technical support and commercial know how that includes lead generation......

F&B MANAGER
Oman Jobs

Monitoring & ensuring f & b service operations are running smoothly... organizing duty roster of service staff - maintaining quality standards - ensuring compliance with health and safety regulations we request interested applicants register on the oman jobs website link indicated above we will connect......